Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pisanje osnovnoškolaca u novim medijima. Izazov za školu i učenike (CROSBI ID 258508)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Turk Sakač, Marija ; Filipan-Žignić, Blaženka Pisanje osnovnoškolaca u novim medijima. Izazov za školu i učenike // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2019), Nr. 2; 454-468

Podaci o odgovornosti

Turk Sakač, Marija ; Filipan-Žignić, Blaženka

hrvatski

Pisanje osnovnoškolaca u novim medijima. Izazov za školu i učenike

Danas smo svjedoci da u komunikaciji novim medijima (Facebook, WhatsApp i sl.) dolazi do ispreplitanja govora, pisma i slike. Pisani pak tekstovi u novim medijima nerijetko sadrže elemente usmenoga govora i razgovornog stila pa ih stoga Crystal (2006) naziva Netspeakom. Uporaba novih medija dovela je tako do jezičnih promjena na svim lingvističkim razinama, a učestalim razlogom uporabe karakterističnih elemenata javlja se jezična ekonomija. Mladež već od ranih dana postaje najvjernijim korisnicima novih medija. Zbog brojnih kritika na njihovu pismenost i poznavanje standarda, istražili smo procjene 401 učenika 8. razreda o zastupljenosti elemenata jezika novih medija u njihovim tekstovima pisanim kako za potrebe škole, tako i u slobodno vrijeme. Rezultati istraživanja pokazali su međutim, da učenici elemente jezika novih medija statistički značajno više rabe u novim medijima u slobodno vrijeme, nego li u pisanim radovima za potrebe škole, bez obzira na spol i županiju u kojoj žive.

jezik novih medija, pisani radovi učenika 8. razreda, pismenost mladih, elementi jezika novih medija

nije evidentirano

engleski

WRITING OF ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS IN NEW MEDIA - A CHALLENGE FOR SCHOOLS AND STUDENTS

nije evidentirano

language of new media, written works done Grade 8 students, the literacy of young people, elements of the language of new media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68 (Nr. 2)

2019.

454-468

objavljeno

0037-654X

1848-0756

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti

Poveznice