Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

„Što si to ti dečko upisao?!“ — Doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata (CROSBI ID 258405)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ćosić, Andrea „Što si to ti dečko upisao?!“ — Doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata // Kriminologija i socijalna integracija, 26 (2018), 2; 208-229

Podaci o odgovornosti

Ćosić, Andrea

hrvatski

„Što si to ti dečko upisao?!“ — Doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata

Sagledavajući brojnost muških i ženskih socijalnih pedagoga, vidljiva je veća zastupljenost žena socijalnih pedagoginja. U nastojanju da se proširi razumijevanje toga društvenog fenomena provedeno je istraživanje koje je potaknuto promišljanjima o obilježjima muškaraca koji odabiru postati socijalnim pedagozima te vidjeti kako oni gledaju na studiranje i rad u profesiji u kojoj je veća zastupljenost žena. Dodatni značaj bavljenja ovom temom predstavlja njezina neistraženost u kontekstu socijalne pedagogije. Cilj je rada istražiti doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata. U istra‑ živanju je korišten kvalitativni pristup unutar kojega su se podatci prikupljali metodom fokusne grupe. Fokusnim grupama obuhvaćeno je trinaest muških studenata preddiplomskoga i diplomskog studija Socijalne pedagogije upisanih tijekom 2015./2016. akademske godine. Rezultati govore o tome da muške studente za upisivanje studija Socijalne pedagogije motivira interes za kriminološko-penološke teme i doživljaj jedinstvenosti posla socijalnih pedagoga. Sudionici primjećuju pojavnost pozitivne diskriminacije prema muškim socijalnim pedagozima tijekom zapošljavanja i rada u praksi. Rezultati upućuju na zadovoljstvo studijem i doživljaj povećanja osobne osviještenosti tijekom studiranja. Budući da je područje socijalne pedagogije usmjereno na brigu o pojedincima/grupama važno je razmatrati utjecaj rodnih uloga stručnjaka u svakodnevnom radu. U skladu s tim, rad u središte pozornosti stavlja profesionalnu i osobnu perspektivu muških poma‑ gača i time pridonosi razvoju novih pitanja vezanih uz rodne uloge i razvoj profesionalnog identiteta socijalnih pedagoga.

socijalna pedagogija ; doživljaj studiranja muških studenata ; profesionalni identitet ; kvalitativni pristup

nije evidentirano

engleski

“What are you studying, my boy?!“ — experience of studying social pedagogy in perspective of male students

nije evidentirano

social pedagogy ; male students’ experience of studying ; professional identity ; qualitative approach

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (2)

2018.

208-229

objavljeno

1330-2604

1848-7963

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Socijalne djelatnosti, Obrazovne znanosti

Poveznice