Interkulturalni sadržaji u udžbenicima za nastavu Glazbene kulture (CROSBI ID 258367)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Begić, Amir ; Tešanović, Robert
hrvatski
Interkulturalni sadržaji u udžbenicima za nastavu Glazbene kulture
U radu se polazi od novonastale potrebe za interkulturalnim odgojem i obrazovanjem, što podrazumijeva međusobno prihvaćanje i razumijevanje u kulturnom kontekstu.. Iako se prihvaćanje različitih kultura podrazumijeva u odgoju i obrazovanju, obrazovni sustav je dužan učeniku pružiti sve dostupne informacije zbog novonastale implementacije interkulturalizma u glazbi, ali i u mnoga druga područja. Glazba različitih kultura podrazumijeva bilo kakvu raznolikost u glazbeno-kulturnom smislu. Nastava glazbe je koncipirana prema temeljnim dokumentima za odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj pa je shodno tomu implementacija interkulturalizma procijenjena u odnosu sadržaj istih dokumenata. Rad se bavi isključivo predmetnom nastavom glazbe u osnovnoj školi. Analiza je provedena na udžbenicima od četvrtog do osmog razreda kako bi se utvrdio broj glazbenih primjera predviđenih za pjevanje, sviranje i slušanje koji pripadaju različitim kulturama te količina takovih primjera u odnosu na ostale glazbene primjere. Rezultati pokazuju nedovoljnu zastupljenost primjera različitih europskih i svjetskih kultura što može biti značajna prepreka interkulturalnom odgoju u nastavi glazbe.
interkulturalni sadržaji, udžbenici, nastava Glazbene kulture
nije evidentirano
engleski
Intercultural Contents in Textbooks for Teaching Music Culture
nije evidentirano
intercultural contents, textbooks, teaching musical culture
nije evidentirano