Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Medijska prezentacija zagrebačkog adventa:biznis, eksploatacija, identitet (CROSBI ID 258298)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Ožegović, Nina Medijska prezentacija zagrebačkog adventa:biznis, eksploatacija, identitet // Narodna umjetnost : hrvatski časopis za etnologiju i folkloristiku, 55 (2018), 2; 105-127

Podaci o odgovornosti

Ožegović, Nina

hrvatski

Medijska prezentacija zagrebačkog adventa:biznis, eksploatacija, identitet

U ovom se radu metodom analize sadržaja istražuje priroda medijskih napisa u prezentaciji manifestacije Advent u Zagrebu. Analiziraju se prilozi objavljeni u domaćim tiskanim i elektroničkim medijima s naglaskom na dnevnike Jutarnji list i Večernji list te tjedne internetske portale Novosti i Telegram. Posebno se istražuje pitanje pridonosi li medijska prezentacija isključivo adventizaciji i festivalizaciji zagrebačkih prostora odnosno razvoju poduzetničkih kapaciteta, ili doprinosi i stvaranju novog urbanog i kulturnog identiteta Zagreba kao “adventske metropole”. Također, nastoji se ispitati vidi li se iz medijskih napisa kakav identitet Zagreba kreira gradska uprava posredstvom manifestacije Advent u Zagrebu. Osobit se fokus u radu usmjerava prema nekritičnom i euforičnom pisanju o novom “adventskom” identitetu Zagreba.

Advent, medijska prezentacija, identitet Zagreba, festivalizacija, eventizacija

nije evidentirano

engleski

Media Presentation of Zagreb Advent: Business, Exploitation, Identity

nije evidentirano

Advent, media representation, Zagreb identity, festivalization, eventization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55 (2)

2018.

105-127

objavljeno

0547-2504

1848-865X

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano

Indeksiranost