Medijska prezentacija zagrebačkog adventa:biznis, eksploatacija, identitet (CROSBI ID 258298)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ožegović, Nina
hrvatski
Medijska prezentacija zagrebačkog adventa:biznis, eksploatacija, identitet
U ovom se radu metodom analize sadržaja istražuje priroda medijskih napisa u prezentaciji manifestacije Advent u Zagrebu. Analiziraju se prilozi objavljeni u domaćim tiskanim i elektroničkim medijima s naglaskom na dnevnike Jutarnji list i Večernji list te tjedne internetske portale Novosti i Telegram. Posebno se istražuje pitanje pridonosi li medijska prezentacija isključivo adventizaciji i festivalizaciji zagrebačkih prostora odnosno razvoju poduzetničkih kapaciteta, ili doprinosi i stvaranju novog urbanog i kulturnog identiteta Zagreba kao “adventske metropole”. Također, nastoji se ispitati vidi li se iz medijskih napisa kakav identitet Zagreba kreira gradska uprava posredstvom manifestacije Advent u Zagrebu. Osobit se fokus u radu usmjerava prema nekritičnom i euforičnom pisanju o novom “adventskom” identitetu Zagreba.
Advent, medijska prezentacija, identitet Zagreba, festivalizacija, eventizacija
nije evidentirano
engleski
Media Presentation of Zagreb Advent: Business, Exploitation, Identity
nije evidentirano
Advent, media representation, Zagreb identity, festivalization, eventization
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55 (2)
2018.
105-127
objavljeno
0547-2504
1848-865X