Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta (CROSBI ID 258137)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Jukić, Dinko Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta // Oeconomica Jadertina, 8 (2018), 2; 34-47. doi: 10.15291/oec.2739

Podaci o odgovornosti

Jukić, Dinko

hrvatski

Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta

U radu se predstavljaju i analiziraju suvremeni modeli korporativne marke, konstrukti osobnosti marke kao i model C2ITE. Ekvilibrij korporativne marke čini integriran model različitih teorijskih pristupa fenomena marke.Primarni model preuzima se kao heksagonski identitet marke jer je ujedno i ishodišni konstrukt koji ujedinjuje izvedene modele. Korporativna marka je kauzalna i ovisi o zajedničkoj komunikaciji sa svim C2ITE značajkama. Ishodište korporativne marke je korporativni identitet koji je prikazan i tumačen modelom testa ACID. Korporativni identitet je esencijalan iz više razloga: omogućuje daljnje stvaranje korporativne marke, imidža i drugih konstrukata, ali i zbog strateške dimenzije pozicioniranja marke u svijesti potrošača. Konstrukti osobnosti marke potvrđuju dimenzije modela CBBE. Ekvilibrij korporativne marke predložen je raščlambom identiteta, imidža i osobnosti. Korporativna marka mora imati sposobnost brzog reagiranja na tržišne promjene kao i razvijen suradnički pristup prema svim sudionicima

marka, korporativna marka, korporativni identitet, osobnost marke, model C2ITE, test ACID

nije evidentirano

engleski

Corporate brand equilibrium: identity analysis

nije evidentirano

brand, corporate brand, corporate identity, brand personality, model C2ITE, ACID test

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (2)

2018.

34-47

objavljeno

1845-1035

1848-1035

10.15291/oec.2739

Povezanost rada

Povezane osobe



Ekonomija

Poveznice