Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hrvatski elektronički udžbenik za učenje engleskoga kao stranoga jezika u visokoškolskom obrazovanju (CROSBI ID 424415)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Pešut, Darija Hrvatski elektronički udžbenik za učenje engleskoga kao stranoga jezika u visokoškolskom obrazovanju / Živković, Daniela (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Pešut, Darija

Živković, Daniela

hrvatski

Hrvatski elektronički udžbenik za učenje engleskoga kao stranoga jezika u visokoškolskom obrazovanju

Sve većom uporabom informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju javlja se potreba za cjelovitim definiranjem elektroničkoga udžbenika, njegovih obilježja i načina izrade. Elektronički udžbenik je pojam koji nastaje nakon pojma elektroničke knjige koji postoji već nekoliko desetljeća. Razmatranje uvođenja elektroničkoga udžbenika u obrazovanje i prvi pilot projekti u svijetu događaju se tek nekoliko godina nakon ulaska u 21. stoljeće. Kako bi se to i ostvarilo veliki broj strategija, od institucionalnih do nacionalnih, sadrži aktivnosti koje bi tome doprinijele. Stanje uvođenja elektroničkoga udžbenika u osnovno i srednje obrazovanje u Hrvatskoj i općenito udžbenika objedinjeno je kroz objavljene kataloge obveznih udžbenika. U visokom obrazovanju stanje udžbenika i općenito izdavaštva te literature nije objedinjeno, stoga je bilo potrebno provesti istraživanje. Kao primjer koji može detaljnije koristiti pri doprinosu načelima izrade, objavljivanja i vrednovanja visokoškolskoga elektroničkoga udžbenika koristilo se područje učenja engleskoga kao stranoga jezika u visokoškolskom obrazovanju. Cilj istraživanja bio je utvrditi potrebu za većim brojem udžbenika hrvatskih izdanja za učenje engleskoga kao stranoga jezika u visokoškolskom obrazovanju te otkriti i zatim predložiti načine na koji se to povećanje može ostvariti. U istraživanju su sudjelovali dionici u visokoškolskom obrazovanju, ali su zbog prikaza pojma udžbenika u cjelokupnom obrazovnom sustavu uključeni i dionici osnovnog i srednjeg obrazovanja. Kao završni doprinos cjelokupnog rada definiran je elektronički udžbenik i sva njegova obilježja. Na temelju predloženog modela elektroničkoga udžbenika za učenje engleskoga kao stranoga jezika testirani su slobodni računalni programi za izradu elektroničkoga udžbenika te su predložena rješenja za cjelokupni proces izrade i izdavanja elektroničkoga udžbenika u visokoškolskom obrazovanju. Složeno istraživanje svojim je rezultatima doprinijelo prijedlogu rješenja istraživačkog pitanja koje doprinosi institucionalizaciji elektroničkoga udžbenika u visokoškolskom obrazovnom sustavu u Hrvatskoj.

visoko obrazovanje, visoko učilište, učenje engleskoga kao stranoga jezika, elektroničko izdavaštvo, elektronička knjiga, elektronički udžbenik, alati za izradu elektroničkoga udžbenika

nije evidentirano

engleski

Croatian Electronic Textbook for Teaching English as a Foreign Language in Croatian Higher Education

nije evidentirano

higher education, higher education institution, English as a Foreign Language (EFL), e-publishing, e-book, e-textbook, e-textbook software

nije evidentirano

Podaci o izdanju

202

12.05.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija, Informacijske i komunikacijske znanosti