Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Religioznost učenika srednje škole (CROSBI ID 258057)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Brlas, Siniša Religioznost učenika srednje škole // Život i škola = Life and school, 1 (2002), 7; 133-139

Podaci o odgovornosti

Brlas, Siniša

hrvatski

Religioznost učenika srednje škole

Sa stajališta psihologije ličnosti vrlo je važno kako se religiozno iskustvo oblikuje, razvija i kako utječe na ponašanje. Kroz prizmu odgojno- obrazovnog procesa ove je činjenice važno znati kako bi se identificirali uzroci i razlozi radi kojih se učenici obraćaju religiji, za koju se pretpostavlja da ju izabiru i kroz nastavu vjeronauka u školi. Rezultati Ankete o religioznosti koju smo proveli među učenicima srednje škole pokazali su da je vjera i vjerovanje internalizirano iskustvo pojedinca koje mladi prakticiraju uglavnom stoga što ima pozitivne posljedice na njihovo psihičko funkcioniranje ili ima svojevrsni psihoterapijski učinak u situacijama kada je to potrebno. No, razmjerno veliki dio učenika odlazi u crkvu i prakticira vjerske obrede zato što im je to posredovano utjecajima iz okoline ; oni vjeru i vjerovanje ne doživljavaju kao njihovo intimno i osobno iskustvo, ali ne nalaze niti negativne posljedice toga što čine.

učenici, religioznost

nije evidentirano

engleski

Religion of high school students

nije evidentirano

students, religiosity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (7)

2002.

133-139

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Psihologija