Religioznost učenika srednje škole (CROSBI ID 258057)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Brlas, Siniša
hrvatski
Religioznost učenika srednje škole
Sa stajališta psihologije ličnosti vrlo je važno kako se religiozno iskustvo oblikuje, razvija i kako utječe na ponašanje. Kroz prizmu odgojno- obrazovnog procesa ove je činjenice važno znati kako bi se identificirali uzroci i razlozi radi kojih se učenici obraćaju religiji, za koju se pretpostavlja da ju izabiru i kroz nastavu vjeronauka u školi. Rezultati Ankete o religioznosti koju smo proveli među učenicima srednje škole pokazali su da je vjera i vjerovanje internalizirano iskustvo pojedinca koje mladi prakticiraju uglavnom stoga što ima pozitivne posljedice na njihovo psihičko funkcioniranje ili ima svojevrsni psihoterapijski učinak u situacijama kada je to potrebno. No, razmjerno veliki dio učenika odlazi u crkvu i prakticira vjerske obrede zato što im je to posredovano utjecajima iz okoline ; oni vjeru i vjerovanje ne doživljavaju kao njihovo intimno i osobno iskustvo, ali ne nalaze niti negativne posljedice toga što čine.
učenici, religioznost
nije evidentirano
engleski
Religion of high school students
nije evidentirano
students, religiosity
nije evidentirano