Uništenje kao stvaralački proces (CROSBI ID 670772)
Prilog sa skupa u zborniku | prošireni sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Metesi Deronjić, Željka
hrvatski
Uništenje kao stvaralački proces
Daleko od sklada grčkih kipova, renesansne proporcije u kojoj se ogleda metafizička ljepota, jasnoće realizma i spokoja impresionizma, umjetnost 20. stoljeća okreće se novim izražajnim mogućnostima i novim, vrlo često nerazumljivim, možda čak i besmislenim, oblicima komunikacije. Jedan od svakako misaono izazovnijih umjetničkih izraza jest auto-destruktivna umjetnost koja se javlja 60-ih godina prošlog stoljeća. Tvorca koncepta i autora manifesta o auto-destruktivnoj umjetnosti Gustava Metzgera slijedili su Jean Tinguely, John Latham i Stephen Cripps, a nedavno im se pridružio i Banksy, ulični umjetnik nepoznatog identiteta. Uništivši sliku Girl with Balloon netom nakon što je na aukciji u Sotheby’su prodana za više od milijun funti, izazvao je zanimanje šire javnosti, ali i (re)aktualizirao pitanje značenja uništavanja umjetničkih djela.
Gustav Metzger, auto-destruktivna umjetnost, stvaralaštvo, Banksy
nije evidentirano
engleski
Destruction as a creative process
nije evidentirano
Gustav Metzger, auto-destructive art, creativity, Banksy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
55-55.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Filozofija i stvaralaštvo
Krznar, Tomislav
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
978-953-164-199-9
Podaci o skupu
Godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva "Filozofija i stvaralaštvo"
predavanje
13.12.2018-15.12.2018
Zagreb, Hrvatska