Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vannastavne aktivnosti: pogled u budućnost (CROSBI ID 257939)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Vidulin, Sabina ; Pejić Papak, Petra Vannastavne aktivnosti: pogled u budućnost // Artefact, 4 (2018), 01; 15-25. doi: 10.5937/artefact4-17214

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina ; Pejić Papak, Petra

nije evidentirano

Vannastavne aktivnosti: pogled u budućnost

U radu se razmatraju mogućnosti kvalitetnog ispunjavanja slobodnog vremena učenika u okviru izvannastavnih aktivnosti. Putem individualnih i zajedničkih aktivnosti učenici stječu znanja, razvijaju svoje sposobnosti, postaju kreativni i inovativni. Izvannastavne aktivnosti omogućavaju svestrano potvrđivanje ličnosti učenika i ostvarivanje njihovog maksimuma, a učitelju daju mogućnost proširenog obrazovnog utjecaja na mlade. Autorice posebnu pažnju daju revalorizaciji izvannastavne aktivnosti i u vezi s tim predlažu četiri etape: sistematizaciju trenutnih praktičnih dostignuća, istraživanje fenomena izvannastavnih aktivnosti, generiranje novog teorijskog modela, kao i njegovu praktičnu provjeru. Prijedlozi i smjernice izvedeni su na osnovu detaljne analize zatečenog stanja izvannastavnih aktivnosti u hrvatskim osnovnim školama, a vođeni su, jednim dijelom, karakteristikama uspješno organiziranih izvannastavnih aktivnosti, njihovim pozitivnim rezultatima i iskustvima iz međunarodne zajednice, a drugim dijelom relevantnom literaturom i rezultatima istraživanja o pozitivnim utjecajima uključivanja učenika u izvannastavne aktivnosti.

aktualizacija aktivnosti, postojeće stanje, perspektiva, predlozi, slobodno vreme, škola, učenici

nije evidentirano

engleski

Extracurricular activities: look into the future

nije evidentirano

current situation, extracirricular activities, free time, perspectives, school, suggestions, students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (01)

2018.

15-25

objavljeno

2406-3134

2406-3150

10.5937/artefact4-17214

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice