Uloga učitelja u procesu otkrivanja, identifikacije i razvoja darovitosti (CROSBI ID 257867)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kadum, Sandra
hrvatski
Uloga učitelja u procesu otkrivanja, identifikacije i razvoja darovitosti
Škola je mjesto gdje se odvija kontinuirani proces otkrivanja, identifikacije i razvoja darovite djece. Pritom dominantna pozicija pripada osnovnoj školi, ali proces otkrivanja, identifikacije i razvoja mora biti prisutan i na svim višim razinama školovanja. Identifikacija darovitosti i edukativna podrška razvoja potencijalnih sposobnosti i osobina učenika koje mu omogućavaju da u određenom području postane i manifesto darovit, sjedinjuju se u jedinstveni proces, prožimaju se i etapno izmjenjuju. U tom procesu od posebnog je značenja uloga učitelja, on je najvažniji i odlučujući činitelj u otkrivanju, identifikaciji i razvoja darovitosti.
darovit, darovitost, identifikacija, otkrivanje, razvoj, učitelj
nije evidentirano
engleski
The Role of Teachers in the Process of Detection, Identifying and Developing Giftedness
nije evidentirano
gifted, giftedness, identification, detection, development, teacher
nije evidentirano