Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga učitelja u procesu otkrivanja, identifikacije i razvoja darovitosti (CROSBI ID 257867)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Kadum, Sandra Uloga učitelja u procesu otkrivanja, identifikacije i razvoja darovitosti // Inkluzivno izobraževanje, 1/2 (2018), 1; 88-93

Podaci o odgovornosti

Kadum, Sandra

hrvatski

Uloga učitelja u procesu otkrivanja, identifikacije i razvoja darovitosti

Škola je mjesto gdje se odvija kontinuirani proces otkrivanja, identifikacije i razvoja darovite djece. Pritom dominantna pozicija pripada osnovnoj školi, ali proces otkrivanja, identifikacije i razvoja mora biti prisutan i na svim višim razinama školovanja. Identifikacija darovitosti i edukativna podrška razvoja potencijalnih sposobnosti i osobina učenika koje mu omogućavaju da u određenom području postane i manifesto darovit, sjedinjuju se u jedinstveni proces, prožimaju se i etapno izmjenjuju. U tom procesu od posebnog je značenja uloga učitelja, on je najvažniji i odlučujući činitelj u otkrivanju, identifikaciji i razvoja darovitosti.

darovit, darovitost, identifikacija, otkrivanje, razvoj, učitelj

nije evidentirano

engleski

The Role of Teachers in the Process of Detection, Identifying and Developing Giftedness

nije evidentirano

gifted, giftedness, identification, detection, development, teacher

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1/2 (1)

2018.

88-93

objavljeno

2630-3396

Povezanost rada

Pedagogija, Obrazovne znanosti