Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Financijska pismenost i socijalizacija djece kao potrošača (CROSBI ID 17007)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Barbić, Dajana ; Brečić, Ružica ; Filipović, Jelena ; Glasnović, Emanuel ; Lučić, Andrea ; Mijušković, M. Veljko ; Miškić Rogić, Tanja ; Stamenković, Mladen ; Tušup, Tea ; Vuksanović Herceg, Iva Financijska pismenost i socijalizacija djece kao potrošača. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018

Podaci o odgovornosti

Barbić, Dajana ; Brečić, Ružica ; Filipović, Jelena ; Glasnović, Emanuel ; Lučić, Andrea ; Mijušković, M. Veljko ; Miškić Rogić, Tanja ; Stamenković, Mladen ; Tušup, Tea ; Vuksanović Herceg, Iva

Filipović, Jelena ; Brečić, Ružica

hrvatski

Financijska pismenost i socijalizacija djece kao potrošača

Svrha je ove monografije upoznati znanstvenu, stručnu i širu publiku s nekim od temeljnih spoznaja socijalizacije djece kao potrošača te s potrebom njihove financijske pismenosti. Budući da se danas djeca sve više prikazuju kao individualizirani, autonomni potrošači te da zanimanje marketinških stručnjaka za taj segment potrošača raste, ova knjiga prvi put na ovim prostorima obrađuje tu važnu i dosad zanemarenu temu. Isto tako, veliki broj relevantnih aktera svakim danom sve više naglašava značaj financijske sposobnosti i pismenosti djece i mladih, i pritom je ističu kao esencijalnu komponentu za postizanje punog društvenog i ekonomskog potencijala budućih generacija. U današnje vrijeme osnovno financijsko te ekonomsko obrazovanje sve je od većeg značaja za sve skupine stanovnika. Iz istog razloga, napravljena je analiza i sinteza različitih formalnih i neformalnih aktivnosti usmjerenih podizanju razine osnovnog financijskog obrazovanja. Budući da su trendovi obrazovanja doveli do povećanja prisutnosti financijske pismenosti u poučavanju, doprinos je ove monografije u predstavljanju rezultata istraživanja nastavnika o temi financijske pismenosti te davanju preporuka za kvalitetnije buduće obrazovanje učenika na ovu temu. Monografi ja sadržava osam članaka koji se mogu grupirati u tri dijela: prvi dio Djeca kao potrošači, drugi dio Financijska pismenost – teorijski pregled dosadašnjih studija i treći dio Istraživanja na temu financijske pismenosti – empirijski nalazi predmetnog istraživanja.

financijska pismenost, socijalizacija, djeca, potrošači

nije evidentirano

engleski

Financial literacy and consumer socialization of children

nije evidentirano

financial literacy, socialization, children, consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2018.

978-953-346-054-3

147

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano