Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Hrvatski jezik u nastavi. Metodičke rasprave i ogledi (CROSBI ID 17005)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Nemeth-Jajić, Jadranka Hrvatski jezik u nastavi. Metodičke rasprave i ogledi. Split: Redak, 2018

Podaci o odgovornosti

Nemeth-Jajić, Jadranka

Pandžić, Mila

hrvatski

Hrvatski jezik u nastavi. Metodičke rasprave i ogledi

Knjiga Hrvatski jezik u nastavi okuplja rasprave i članke o naslovnoj temi, uglavnom izvorne znanstvene radove. U uvodnoj raspravi, na čvrstom temelju metodičke baštine, obrazlažu se prijelomni trenutci u školskome učenju i poučavanju hrvatskoga jezika na čijim se zasadama ostvaruju pouzdane smjernice prema suvremenoj nastavi hrvatskoga jezika. U sljedećim su prilozima u središtu pozornosti ključne teme nastavnih područja hrvatskoga jezika i jezičnoga izražavanja: razvijanje jezične komunikacijske kompetencije učenika, pristupi neknjiževnim tekstovima, tvorbi riječi i leksičkom posuđivanju, nastavi hrvatskoga pravopisa i uporabi informacijsko- komunikacijske tehnologije u jezičnoj nastavi. U knjigu je uvršten i kritički osvrt na prijedlog predmetnog kurikula Hrvatskoga jezika nastao kao prilog stručnoj i javnoj raspravi vođenoj 2016. godine na mreži. U završnoj cjelini prikazani su osnovnoškolski udžbenici Stjepka Težaka i srednjoškolski udžbenici Josipa Silića, hrvatskih jezikoslovaca koji su utirali put modernoj nastavi hrvatskoga jezika.

hrvatski jezik ; nastava hrvatskoga jezika

nije evidentirano

engleski

The Croatian language teaching

nije evidentirano

the Croatian language ; Croatian language teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Split: Redak

2018.

978-953-336-532-9

188

objavljeno

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti