Hrvatski jezik u nastavi. Metodičke rasprave i ogledi (CROSBI ID 17005)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Nemeth-Jajić, Jadranka
Pandžić, Mila
hrvatski
Hrvatski jezik u nastavi. Metodičke rasprave i ogledi
Knjiga Hrvatski jezik u nastavi okuplja rasprave i članke o naslovnoj temi, uglavnom izvorne znanstvene radove. U uvodnoj raspravi, na čvrstom temelju metodičke baštine, obrazlažu se prijelomni trenutci u školskome učenju i poučavanju hrvatskoga jezika na čijim se zasadama ostvaruju pouzdane smjernice prema suvremenoj nastavi hrvatskoga jezika. U sljedećim su prilozima u središtu pozornosti ključne teme nastavnih područja hrvatskoga jezika i jezičnoga izražavanja: razvijanje jezične komunikacijske kompetencije učenika, pristupi neknjiževnim tekstovima, tvorbi riječi i leksičkom posuđivanju, nastavi hrvatskoga pravopisa i uporabi informacijsko- komunikacijske tehnologije u jezičnoj nastavi. U knjigu je uvršten i kritički osvrt na prijedlog predmetnog kurikula Hrvatskoga jezika nastao kao prilog stručnoj i javnoj raspravi vođenoj 2016. godine na mreži. U završnoj cjelini prikazani su osnovnoškolski udžbenici Stjepka Težaka i srednjoškolski udžbenici Josipa Silića, hrvatskih jezikoslovaca koji su utirali put modernoj nastavi hrvatskoga jezika.
hrvatski jezik ; nastava hrvatskoga jezika
nije evidentirano
engleski
The Croatian language teaching
nije evidentirano
the Croatian language ; Croatian language teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Split: Redak
2018.
978-953-336-532-9
188
objavljeno