Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hidroelastični odziv ultra velikog kontejnerskog broda nosivosti 19000 TEU prema WhiSp metodologiji (CROSBI ID 424272)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rosandić, Ante Hidroelastični odziv ultra velikog kontejnerskog broda nosivosti 19000 TEU prema WhiSp metodologiji / Vladimir, Nikola (mentor); Zagreb, Fakultet strojarstva i brodogradnje, . 2018

Podaci o odgovornosti

Rosandić, Ante

Vladimir, Nikola

hrvatski

Hidroelastični odziv ultra velikog kontejnerskog broda nosivosti 19000 TEU prema WhiSp metodologiji

U ovom diplomskom radu provedena je hidroelastična analiza ultra velikog kontejnerskog broda nosivosti 19000 TEU, sprezanjem 3D modela konačnih elemenata konstrukcije i 3D hidrodinamičkog modela potencijalnog strujanja. Korišten je programski paket HOMER, ustupljen od klasifikacijskog društva Bureau Veritas, Pariz. Proračun je proveden u skladu s WhiSp metodologijom, i to na WhiSp1 razini koja definira postupak spektralne analize zamora s utjecajem linearnog pruženja. Tehnička dokumentacija analiziranog broda i 3D model konačnih elemenata konstrukcije ustupljeni su od brodogradilišta Hyundai Heavy Industries, Co., Ltd., iz Ulsana, Južna Koreja, a hidrodinamički model i integracijska mreža generirani su direktno u programskom paketu HOMER. Uz teorijske osnove hidroelastičnosti brodskih i pomorskih konstrukcija, u radu su ukratko opisana modelska ispitivanja, numerički proračuni i ispitivanja u naravi, kao komponente suvremenog integralnog pristupa u istraživanju hidroelastičnosti. Uz opis WhiSp metodologije i korištene programske podrške, dan je tehnički opis broda i korištenih proračunskih modela. Rezultati uključuju izračunate razine zamornog vijeka odabranog konstrukcijskog detalja bez utjecaja pruženja i s njim, pri čemu je potvrđeno da linearno pruženje smanjuje eksploatacijski period odabranog strukturnog detalja, te ga je potrebno uzeti u obzir kod direktnih proračuna. Štoviše, imajući u vidu relativno mnogo kombinacija susretnog kuta, valnih frekvencija i brzina broda, koje se moraju uzeti u obzir pri proračunu zamornog oštećenja (što uzrokuje razmjerno dugotrajne proračune), posebice je analiziran utjecaj koraka susretnog kuta na rezultate proračuna.

hidroelastičnost, direktni proračun, kontejnerski brod, WhiSp metodologija, zamor, metoda konačnih elemenata, potencijalno strujanje

nije evidentirano

engleski

Hydroelastic response of 19000 TEU ultra large container ship according to the WhiSp methodology

nije evidentirano

hydroelasticity, direct calculation, container ship, WhiSp methodology, fatigue, finite element method, potential flow

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

07.12.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet strojarstva i brodogradnje

Zagreb

Povezanost rada

Brodogradnja