Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Društveno odgovorno poslovanje kao dio strateškog upravljanja (CROSBI ID 670219)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vučemilović, Vesna ; Kadlec, Željka Društveno odgovorno poslovanje kao dio strateškog upravljanja // Zbornik radova 10. konferencije o društveno odgovornom poslovanju – DOP / Matešić, Mirjana (ur.). Zagreb: HRPSOR, 2018. str. 337-355

Podaci o odgovornosti

Vučemilović, Vesna ; Kadlec, Željka

hrvatski

Društveno odgovorno poslovanje kao dio strateškog upravljanja

Prednosti implementacije koncepta društveno odgovornog poslovanja u strateškom upravljanju velikih poslovnih subjekata se očituju kroz četiri područja. To su smanjenje troškova i rizika poslovanja, kreiranje konkurentske prednosti koju je teško kopirati, pozitivna reputacija i image u javnosti te sinergijski učinak kreiranja vrijednosti na nekoliko područja. Strateške odrednice društveno odgovornog poslovanja u razvijenim gospodarstvima su sve prisutnije poglavito u segmentu upravljanja rizicima kojima se potiče pro aktivan pristup upravljanju promjenama, rizicima i smanjenju troškova poslovanja. Standardizirano izvještavanje poslovnih subjekata predstavlja važnu odrednicu strateškog upravljanja pri čemu poslovni subjekti mogu pratiti aktivnosti, kontrolirati te unaprjeđivati usvojene strategije, politike i ciljeve. Također, treba istaknuti kako svaki poslovni subjekt sukladno djelatnosti, veličini i tržišnom položaju treba kreirati strategiju koja će biti u skladu s odrednicama društveno odgovornog poslovanja. Analizom izvješća o društvenoj odgovornosti i održivom razvoju nekoliko poslovnih subjekata iz Republike Hrvatske nastojali smo ukazati na područja koja su trenutno dominantna u implementaciji koncepta društveno odgovornog poslovanja u strateškom upravljanju. Cilj istraživanja je bio analizirati postojeće stanje u implementaciji društveno odgovornog poslovanja u strateškom upravljanju. Rezultati provedenog istraživanja mogu doprinijeti daljnjim aktivnostima poslovnih subjekata u ovom segmentu koncepta društveno odgovornog poslovanja.

društveno odgovorno poslovanje, strateško upravljanje, upravljanje rizicima, održivi razvoj

nije evidentirano

engleski

Corporate Social Responsibility as part of strategic management

nije evidentirano

corporate social responsibility, strategic management, risk management, sustainable development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

337-355.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 10. konferencije o društveno odgovornom poslovanju – DOP

Matešić, Mirjana

Zagreb: HRPSOR

1849-8833

Podaci o skupu

10. konferencija o društveno odgovornom poslovanju (DOP)

ostalo

20.11.2018-21.11.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice