Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vođenje nastave kao najvažniji oblik menadžmenta u obrazovanju odraslih (CROSBI ID 670215)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Kozina, Andrija Vođenje nastave kao najvažniji oblik menadžmenta u obrazovanju odraslih // Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih 8. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih Zagreb 30. XI. – 2. XII. 2018. sažetci izlaganja. Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) ; Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2018. str. 46-47

Podaci o odgovornosti

Kozina, Andrija

hrvatski

Vođenje nastave kao najvažniji oblik menadžmenta u obrazovanju odraslih

Suvremeni nastavni sustavi u odgovoru na izazove sadašnjice sve više u svojem razvoju primjenjuju rezultate ekonomskih znanosti. Koncept menadžmenta sve se više primjenjuje u odgoju i obrazovanju pod raznim nazivima: prosvjetni menadžment, pedagoški menadžment, obrazovni menadžment, školski menadžment i sl. Na kvalitetnu provedbu obrazovanja odraslih utječe strateška i srednja razina menadžmenta, ali po mišljenju autora, operativna razina menadžmenta (nastavnici koji vode nastavni proces) ima najveći utjecaj na obrazovanje odraslih. Nastavnik nije više samo izvor znanja nego postaje medijator, voditelj, posrednik i savjetnik polaznika u nastavnom procesu. Zadaća mu je uz što manje intervencija polazniku postavljati razinu kognitivnog izazova te u njemu pobuditi usvajanje novog znanja. Odrasla osoba sama traži i procjenjuje izvore znanja te ih sukladno individualnim sposobnostima primjenjuje za ostvarenje zadanog cilja. Nastavnik kao refleksivni praktičar i istraživač potencira važnost nastavničkih kompetencija te u sve složenijim odgojno- obrazovnim situacijama obrazovanja odraslih traži najbolja rješenja. Svaki obrazovni proces uvijek je nadziran i praćen od državnih institucija, čime se ograničava samostalnost nastavnika u odlučivanju i vođenju. Isto tako, nastavnik mora ispunjavati obrazovne standarde koje definira demokratsko društvo. Za kvalitetno vođenje nastavnog sata moraju se koristiti sva umijeća potrebna za osiguranje aktivnog sudjelovanja polaznika u provedbi nastavnog procesa. Ovim radom nastojat će se obrazložiti važnost vođenja kao operativne razine menadžmenta u obrazovanju odraslih.

kompetencije nastavnika, kompetencije vođe, obrazovanje odraslih, rukovođenje, upravljanje

nije evidentirano

engleski

Managing Teaching as The Most Important Form of Management in Adult Education

nije evidentirano

leadership competencies, teacher competence, adult education, leadership, management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

46-47.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih 8. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih Zagreb 30. XI. – 2. XII. 2018. sažetci izlaganja

Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) ; Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

Podaci o skupu

8. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih: Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih

ostalo

30.11.2018-02.12.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice