Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 972149

Vođenje nastave kao najvažniji oblik menadžmenta u obrazovanju odraslih


Kozina, Andrija
Vođenje nastave kao najvažniji oblik menadžmenta u obrazovanju odraslih // Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih 8. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih Zagreb 30. XI. – 2. XII. 2018. sažetci izlaganja
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih Hrvatsko andragoško društvo, 2018. str. 46-47 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 972149 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vođenje nastave kao najvažniji oblik menadžmenta u obrazovanju odraslih
(Managing Teaching as The Most Important Form of Management in Adult Education)

Autori
Kozina, Andrija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih 8. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih Zagreb 30. XI. – 2. XII. 2018. sažetci izlaganja / - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih Hrvatsko andragoško društvo, 2018, 46-47

Skup
8. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30. XI. – 2. XII. 2018

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kompetencije nastavnika, kompetencije vođe, obrazovanje odraslih, rukovođenje, upravljanje
(leadership competencies, teacher competence, adult education, leadership, management)

Sažetak
Suvremeni nastavni sustavi u odgovoru na izazove sadašnjice sve više u svojem razvoju primjenjuju rezultate ekonomskih znanosti. Koncept menadžmenta sve se više primjenjuje u odgoju i obrazovanju pod raznim nazivima: prosvjetni menadžment, pedagoški menadžment, obrazovni menadžment, školski menadžment i sl. Na kvalitetnu provedbu obrazovanja odraslih utječe strateška i srednja razina menadžmenta, ali po mišljenju autora, operativna razina menadžmenta (nastavnici koji vode nastavni proces) ima najveći utjecaj na obrazovanje odraslih. Nastavnik nije više samo izvor znanja nego postaje medijator, voditelj, posrednik i savjetnik polaznika u nastavnom procesu. Zadaća mu je uz što manje intervencija polazniku postavljati razinu kognitivnog izazova te u njemu pobuditi usvajanje novog znanja. Odrasla osoba sama traži i procjenjuje izvore znanja te ih sukladno individualnim sposobnostima primjenjuje za ostvarenje zadanog cilja. Nastavnik kao refleksivni praktičar i istraživač potencira važnost nastavničkih kompetencija te u sve složenijim odgojno- obrazovnim situacijama obrazovanja odraslih traži najbolja rješenja. Svaki obrazovni proces uvijek je nadziran i praćen od državnih institucija, čime se ograničava samostalnost nastavnika u odlučivanju i vođenju. Isto tako, nastavnik mora ispunjavati obrazovne standarde koje definira demokratsko društvo. Za kvalitetno vođenje nastavnog sata moraju se koristiti sva umijeća potrebna za osiguranje aktivnog sudjelovanja polaznika u provedbi nastavnog procesa. Ovim radom nastojat će se obrazložiti važnost vođenja kao operativne razine menadžmenta u obrazovanju odraslih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Andrija Kozina (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Kozina, Andrija
Vođenje nastave kao najvažniji oblik menadžmenta u obrazovanju odraslih // Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih 8. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih Zagreb 30. XI. – 2. XII. 2018. sažetci izlaganja
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih Hrvatsko andragoško društvo, 2018. str. 46-47 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Kozina, A. (2018) Vođenje nastave kao najvažniji oblik menadžmenta u obrazovanju odraslih. U: Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih 8. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih Zagreb 30. XI. – 2. XII. 2018. sažetci izlaganja.
@article{article, author = {Kozina, A.}, year = {2018}, pages = {46-47}, keywords = {kompetencije nastavnika, kompetencije vo\dje, obrazovanje odraslih, rukovo\djenje, upravljanje}, title = {Vo\djenje nastave kao najva\v{z}niji oblik menad\v{z}menta u obrazovanju odraslih}, keyword = {kompetencije nastavnika, kompetencije vo\dje, obrazovanje odraslih, rukovo\djenje, upravljanje}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kozina, A.}, year = {2018}, pages = {46-47}, keywords = {leadership competencies, teacher competence, adult education, leadership, management}, title = {Managing Teaching as The Most Important Form of Management in Adult Education}, keyword = {leadership competencies, teacher competence, adult education, leadership, management}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font