Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske (CROSBI ID 670200)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Barišić, Petra
hrvatski
Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske
Identitet Hrvatske predstavlja odraz njenih nacionalnih, regionalnih i kulturnih atributa simboličkog značenja. Identitet je ono što razlikuje jednu naciju od druge, te predstavlja osnovu za razlikovanje Hrvatske od drugih zemalja u okruženju. To je ono što Hrvatsku čini jedinstvenom i po čemu se ona pamti. Hrvatska kao nova država, početkom 90-ih godina nastojala je stvoriti svoj nacionalni identitet. Novim identitetom Hrvatska je „izumila“ samu sebe. Identitet Hrvatske osnova je za njeno brendiranje, te je sredstvo kojim se imidž Hrvatske projicira njenoj javnosti i kojim se prenosi njena slika i vrijednost. Zemlje su marke, stoga i Hrvatska predstavlja marku što čini njenu srž i bit. Marka Hrvatske sačinjena je od njenog identiteta, imidža, imena, zastave, komunikacija, ljudi, proizvoda i usluga njenih poslovnih subjekata, turizma, prirodnih ljepota, tj. svega što ju čini Hrvatskom. Stoga je cilj ovog rada kroz analizu slučaja Hrvatske pokazati koji su se elementi nacionalnog identiteta isticali od nastanka Hrvatske države do danas, koja je vrijednost tog identiteta te u kojoj mjeri identitet Hrvatske utječe na osnaživanje marke Hrvatske. Glavni nalazi rada pokazuju da Hrvatska nema prepoznatljiv identitet u svijetu, kao i to da sami Hrvati sa sigurnošću ne znaju koji su to elementi nacionalnog identiteta. Iako vrijednost marke Hrvatske tijekom godina jača, ona i dalje značajno zaostaje za najsnažnijim markama država kao što su Velika Britanija ili Njemačka.
Hrvatska, identitet, marka, nacionalni identitet, vrijednost marke
nije evidentirano
engleski
National identity as a foundation for branding Croatia
nije evidentirano
Croatia, identity, brand, national identity, brand value
nije evidentirano
Podaci o prilogu
58-58.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Migracije i identitet Kultura, ekonomija, država
Škiljan, Filip ; Kudra Beroš, Viktorija
Zagreb: Institut za migracije i narodnosti (IMIN)
978-953-6028-37-5
Podaci o skupu
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država
predavanje
06.12.2018-07.12.2018
Zagreb, Hrvatska