Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske (CROSBI ID 670200)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Barišić, Petra Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske // Migracije i identitet Kultura, ekonomija, država / Škiljan, Filip ; Kudra Beroš, Viktorija (ur.). Zagreb: Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2018. str. 58-58

Podaci o odgovornosti

Barišić, Petra

hrvatski

Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske

Identitet Hrvatske predstavlja odraz njenih nacionalnih, regionalnih i kulturnih atributa simboličkog značenja. Identitet je ono što razlikuje jednu naciju od druge, te predstavlja osnovu za razlikovanje Hrvatske od drugih zemalja u okruženju. To je ono što Hrvatsku čini jedinstvenom i po čemu se ona pamti. Hrvatska kao nova država, početkom 90-ih godina nastojala je stvoriti svoj nacionalni identitet. Novim identitetom Hrvatska je „izumila“ samu sebe. Identitet Hrvatske osnova je za njeno brendiranje, te je sredstvo kojim se imidž Hrvatske projicira njenoj javnosti i kojim se prenosi njena slika i vrijednost. Zemlje su marke, stoga i Hrvatska predstavlja marku što čini njenu srž i bit. Marka Hrvatske sačinjena je od njenog identiteta, imidža, imena, zastave, komunikacija, ljudi, proizvoda i usluga njenih poslovnih subjekata, turizma, prirodnih ljepota, tj. svega što ju čini Hrvatskom. Stoga je cilj ovog rada kroz analizu slučaja Hrvatske pokazati koji su se elementi nacionalnog identiteta isticali od nastanka Hrvatske države do danas, koja je vrijednost tog identiteta te u kojoj mjeri identitet Hrvatske utječe na osnaživanje marke Hrvatske. Glavni nalazi rada pokazuju da Hrvatska nema prepoznatljiv identitet u svijetu, kao i to da sami Hrvati sa sigurnošću ne znaju koji su to elementi nacionalnog identiteta. Iako vrijednost marke Hrvatske tijekom godina jača, ona i dalje značajno zaostaje za najsnažnijim markama država kao što su Velika Britanija ili Njemačka.

Hrvatska, identitet, marka, nacionalni identitet, vrijednost marke

nije evidentirano

engleski

National identity as a foundation for branding Croatia

nije evidentirano

Croatia, identity, brand, national identity, brand value

nije evidentirano

Podaci o prilogu

58-58.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Migracije i identitet Kultura, ekonomija, država

Škiljan, Filip ; Kudra Beroš, Viktorija

Zagreb: Institut za migracije i narodnosti (IMIN)

978-953-6028-37-5

Podaci o skupu

Međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država

predavanje

06.12.2018-07.12.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija