Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost socio-emocionalnih vještina i školskog uspjeha (CROSBI ID 424169)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ribičić, Ana Povezanost socio-emocionalnih vještina i školskog uspjeha / Ljubetić, Maja (mentor); Maglica, Toni (neposredni voditelj). Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Ribičić, Ana

Ljubetić, Maja

Maglica, Toni

hrvatski

Povezanost socio-emocionalnih vještina i školskog uspjeha

Cilj ovog diplomskog rada bio je ispitati socio-emocionalne vještine djece primjenom Skale za procjenu ponašanja i emocija (Epstein, 2004), te ispitati njihovu povezanost sa školskim uspjehom, uzimajući u obzir spol ispitanika. Ispitanici su bili učenici šestih razreda osnovne škole (N=119). Dobiveni rezultati ukazuju na prosječne i iznadprosječne snage većine ispitanika, dok je pronađena pozitivna povezanost samo s jednom socio-emocionalnom kompetencijom. Dobivena je statistički značajna razlika ukupne razine socijalno-emocionalne kompetencije (Indeks snage) s obzirom na spol ispitanika ; dječaci su ostvarili značajno niže rezultate ukupne razine socijalno-emocionalne kompetencije u odnosu na djevojčice.

emocionalna inteligencija, socijalne kompetencije, socio-emocionalne kompetencije, socio-emocionalno učenje, školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

The relationship between social and emotional competencies and academic achievement

nije evidentirano

emotional intelligence, social competencies, social and emotional competencies, social and emotional learning, academic achievement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

29.11.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija