Povezanost socio-emocionalnih vještina i školskog uspjeha (CROSBI ID 424169)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ribičić, Ana
Ljubetić, Maja
Maglica, Toni
hrvatski
Povezanost socio-emocionalnih vještina i školskog uspjeha
Cilj ovog diplomskog rada bio je ispitati socio-emocionalne vještine djece primjenom Skale za procjenu ponašanja i emocija (Epstein, 2004), te ispitati njihovu povezanost sa školskim uspjehom, uzimajući u obzir spol ispitanika. Ispitanici su bili učenici šestih razreda osnovne škole (N=119). Dobiveni rezultati ukazuju na prosječne i iznadprosječne snage većine ispitanika, dok je pronađena pozitivna povezanost samo s jednom socio-emocionalnom kompetencijom. Dobivena je statistički značajna razlika ukupne razine socijalno-emocionalne kompetencije (Indeks snage) s obzirom na spol ispitanika ; dječaci su ostvarili značajno niže rezultate ukupne razine socijalno-emocionalne kompetencije u odnosu na djevojčice.
emocionalna inteligencija, socijalne kompetencije, socio-emocionalne kompetencije, socio-emocionalno učenje, školski uspjeh
nije evidentirano
engleski
The relationship between social and emotional competencies and academic achievement
nije evidentirano
emotional intelligence, social competencies, social and emotional competencies, social and emotional learning, academic achievement
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
29.11.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split