Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Identifikacija kupaca i kreiranje marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu (CROSBI ID 257306)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kušer, Martina ; Tomičić Furjan, Martina ; Hrustek, Larisa Identifikacija kupaca i kreiranje marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu // CroDiM, 2 (2019), 1; 73-81

Podaci o odgovornosti

Kušer, Martina ; Tomičić Furjan, Martina ; Hrustek, Larisa

hrvatski

Identifikacija kupaca i kreiranje marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu

Razvoj novog proizvoda ili usluge najčešće je iniciran novom potrebom postojećih kupaca. To znači da trenutni proizvod ili usluga više nisu dostatni za potrebe tržišta te je razvoj novog proizvoda ili usluge odgovor na novu potrebu. Međutim, u nekim slučajevima prvo se pojavi ideja za potpuno novi proizvod ili uslugu, za koju još nisu definirani potencijalni kupci. U tom slučaju za novu ideju potrebno je identificirati kupce, njihove potrebe koje će novi proizvod ili usluga zadovoljiti, koje probleme će rješavati te na koji način. U ovom radu biti će opisana primjena suvremenih razvojnih metoda za identifikaciju i profiliranje kupaca te određivanje vrijednosti koje im novi proizvod ili usluga pružaju. Nakon toga će biti opisano kako se rezultati primjene tih metoda mogu iskoristiti kod kreiranja marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu.

identifikacija kupaca, profiliranje kupaca, razvojne metode, marketinška strategija

Rad je prethodno objavljen u Zborniku radova: Book of papers of the 3rd Croatian Direct Marketing Association Conference / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.). Varaždin: CRODMA, 2018.

engleski

Customer identification and marketing strategy creation for a new product or service

nije evidentirano

customer identification, customer profiling, development methods, marketing strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2019.

73-81

objavljeno

2584-7236

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti