Identifikacija kupaca i kreiranje marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu (CROSBI ID 257306)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kušer, Martina ; Tomičić Furjan, Martina ; Hrustek, Larisa
hrvatski
Identifikacija kupaca i kreiranje marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu
Razvoj novog proizvoda ili usluge najčešće je iniciran novom potrebom postojećih kupaca. To znači da trenutni proizvod ili usluga više nisu dostatni za potrebe tržišta te je razvoj novog proizvoda ili usluge odgovor na novu potrebu. Međutim, u nekim slučajevima prvo se pojavi ideja za potpuno novi proizvod ili uslugu, za koju još nisu definirani potencijalni kupci. U tom slučaju za novu ideju potrebno je identificirati kupce, njihove potrebe koje će novi proizvod ili usluga zadovoljiti, koje probleme će rješavati te na koji način. U ovom radu biti će opisana primjena suvremenih razvojnih metoda za identifikaciju i profiliranje kupaca te određivanje vrijednosti koje im novi proizvod ili usluga pružaju. Nakon toga će biti opisano kako se rezultati primjene tih metoda mogu iskoristiti kod kreiranja marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu.
identifikacija kupaca, profiliranje kupaca, razvojne metode, marketinška strategija
Rad je prethodno objavljen u Zborniku radova: Book of papers of the 3rd Croatian Direct Marketing Association Conference / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.). Varaždin: CRODMA, 2018.
engleski
Customer identification and marketing strategy creation for a new product or service
nije evidentirano
customer identification, customer profiling, development methods, marketing strategy
nije evidentirano