Organizacija prijevoza robe željeznicom na dionici Šibenik Luka - Kutina (CROSBI ID 424148)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lučić, Mate
Abramović, Borna
hrvatski
Organizacija prijevoza robe željeznicom na dionici Šibenik Luka - Kutina
Smjernice prometne politike na sveukupni sektor prometa kao i onaj dio prometne politike kojim se donose zakonodavne regulative za područje željezničkog prometa predstavljaju težnju za održivim i ekološki osviještenim prometnim sustavom s jedne strane, i izravni utjecaj na organizaciju željezničkog sustava na području Europske unije. Željeznički teretni prijevoz u potpunosti je liberaliziran na području zemalja Europske unije. Naš željeznički sustav temelji se na strukturnom načelu razdvajanja u kojem je tijelo za regulaciju tržišta neovisno, a prema načinu svog djelovanja regulator je i u drugim područjima. Regulatorno tijelo obavlja funkciju nadzora suradnje, odnosno nadzora provođenja stavki dokumenta Izvješće o mreži. Pomorski promet je masovni prijevoznik, a drugi mod koji mu može konkurirati je željeznički. Kutinska Petrokemija d.d. za prijevoz svoje robe koristi oba prijevozna moda. Na terminalima luke Šibenik obavlja se robna razmjena između ta dva prijevozna moda. U radu će biti prikazani lučki terminali i utovarno/istovarna mjesta u Petrokemiji. Prijevoznu uslugu željeznicom obavlja vodeći prijevoznik u Republici Hrvatskoj, HŽ Cargo d.o.o. Posebna pozornost bit će posvećena načinu izračuna i iznosu prevoznine i pristojbe za željezničke usluge za vlak na relaciji Šibenik Luka - Kutina i obratno.
prijevoz robe, prometna politika, načelo razdvajanja, regulatorno tijelo, luka Šibenik, Petrokemija d.d.
nije evidentirano
engleski
Organization of Goods Transport on Line Šibenik Luka - Kutina
nije evidentirano
Cargo, Transport policy, Principle of separation, Regulatory body, Port of Šibenik, Petrokemija d.d.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
108
28.08.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet prometnih znanosti
Zagreb