Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i primjena tehnike društveno odgovornog poslovanja u odnosima s javnošću: primjeri internetskih kampanja (CROSBI ID 670037)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Bušić, Mia ; Jurišić, Jelena ; Raguž, Anđelka Uloga i primjena tehnike društveno odgovornog poslovanja u odnosima s javnošću: primjeri internetskih kampanja // Pr Days 2018. 2018. str. 1-150

Podaci o odgovornosti

Bušić, Mia ; Jurišić, Jelena ; Raguž, Anđelka

hrvatski

Uloga i primjena tehnike društveno odgovornog poslovanja u odnosima s javnošću: primjeri internetskih kampanja

U radu se konceptu društveno odgovornog poslovanja, pristupa, kao tehnici u odnosima s javnošću koja se provodi s dvojakim ciljem (Tench, 2009: 111). S time u vezi, predmnijeva se, s jedne strane, kako se društvena odgovornost očituje kroz odabrane i planirane aktivnosti s osobitim obzirom na dobrobit društva unutar kojega organizacija djeluje, a s druge strane, društveno se odgovorno poslovanje provodi i kako bi se (u konačnici) pozitivno utjecalo na imidž i reputaciju organizacije i svih čimbenika iz društvenog okoliša organizacije, koji eksplicitno manifestiraju njezinu (tržišnu) opstojnost. Cilj ovog empirijskog rada jest ispitati potonje navedeno te prikazati ulogu i mogućnosti primjene tehnike društveno odgovornog poslovanja u suvremeno strateški organiziranim odnosima s javnošću. U radu su kroz dvije studije slučaja, prikazani primjeri kampanja iz prakse: hrvatska kampanja Ožujskog piva Počeši s razlogom, čija je primarna uloga društvene odgovornosti bila osvijestiti rizičnu skupinu o mogućnostima ranoga otkrivanja raka testisa i načinima liječenja te francuska kampanja portala Addict Aide sa svjetskim dosegom Like My Addiction, koja nastoji ukazati na problem alkoholizma među mladima. Analizom objavljenoga virtualnoga sadržaja utvrđeno je među ostalim, kako je u provedbi navedenih kampanja bio upotrijebljen drugačiji pristup korištenja društvenih mreža – komunikacijskih platformi na kojima su ostvarene – iako su ključne poruke kampanja bile slične, ali usmjerene ka različitim ciljnim javnostima. Konačno, utvrđivanjem učinaka interneta u odnosu na offline okruženje, u radu su prezentirane i mogućnosti konvergencije suvremenih medija i odnosa s javnošću te jesu li internetske kampanje diversificirale ili ostvarile pozitivne komunikacijske rezultate u društvu u kojemu su provedene.

društveno odgovorno poslovanje, tehnike odnosa s javnošću, suvremeni mediji, Počeši s razlogom, Like My Addiction

nije evidentirano

engleski

The role and application of corporate social responsibility as a public relations technique: examples of Internet campaigns

nije evidentirano

public relations techniques, corporate social responsibility, modern media, Počeši s razlogom, Like My Addiction

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-150.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pr Days 2018

Podaci o skupu

Međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Pr DAYS 2018"

predavanje

22.11.2018-23.11.2018

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti