Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom (CROSBI ID 257188)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Herzog, Jarneja ; Bačlija Sušić, Blaženka ; Županić Benić, Marijana
hrvatski
Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom
Likovna i glazbena umjetnost podržavaju emocionalni, kognitivni i psihomo- torni razvoj u ranom djetinjstvu. Odgojitelji zato moraju imati dovoljne kompe- tencija da bi potaknuli sudjelovanje djece u umjetničkim aktivnostima pa je cilj ovog istraživanja bio ispitati kompetencije u umjetničkom području studenata u inicijalnom obrazovanju učitelja. U istraživanju su sudjelovali studenti treće godine ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta, Sveu- čilišta u Zagrebu te Pedagoškog fakulteta, Sveučilišta u Mariboru. Ispitanici koji su završili gimnaziju su bolje procjenjivali svoje profesionalne kompetencije izvođenja glazbenih aktivnosti u odnosu na ispitanike koji su završili umjet- ničku srednju školu. Ispitanici koji su završili gimnaziju bolje su procjenjivali svoje kompetencije planiranja likovnih aktivnosti, ali ispitanici koji su završili srednju umjetničku školu bolje su procjenjivali svoje kompetencije izvođenja li- kovnih aktivnosti.
umjetnost, kompetencije učitelja, rani i predškolski odgoj i obra- zovanje.
nije evidentirano
engleski
Pre-service early childhood and preschool education teachers’ self- assessment of competences in visual arts and music
nije evidentirano
arts, early childhood and preschool education, teaching competences
nije evidentirano
Podaci o izdanju
16 (3)
2018.
579-593
objavljeno
1334-2312
10.31192/np.16.3.10
Povezanost rada
Glazbena umjetnost, Likovne umjetnosti, Pedagogija