Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom (CROSBI ID 257188)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Herzog, Jarneja ; Bačlija Sušić, Blaženka ; Županić Benić, Marijana Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 16 (2018), 3; 579-593. doi: 10.31192/np.16.3.10

Podaci o odgovornosti

Herzog, Jarneja ; Bačlija Sušić, Blaženka ; Županić Benić, Marijana

hrvatski

Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom

Likovna i glazbena umjetnost podržavaju emocionalni, kognitivni i psihomo- torni razvoj u ranom djetinjstvu. Odgojitelji zato moraju imati dovoljne kompe- tencija da bi potaknuli sudjelovanje djece u umjetničkim aktivnostima pa je cilj ovog istraživanja bio ispitati kompetencije u umjetničkom području studenata u inicijalnom obrazovanju učitelja. U istraživanju su sudjelovali studenti treće godine ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta, Sveu- čilišta u Zagrebu te Pedagoškog fakulteta, Sveučilišta u Mariboru. Ispitanici koji su završili gimnaziju su bolje procjenjivali svoje profesionalne kompetencije izvođenja glazbenih aktivnosti u odnosu na ispitanike koji su završili umjet- ničku srednju školu. Ispitanici koji su završili gimnaziju bolje su procjenjivali svoje kompetencije planiranja likovnih aktivnosti, ali ispitanici koji su završili srednju umjetničku školu bolje su procjenjivali svoje kompetencije izvođenja li- kovnih aktivnosti.

umjetnost, kompetencije učitelja, rani i predškolski odgoj i obra- zovanje.

nije evidentirano

engleski

Pre-service early childhood and preschool education teachers’ self- assessment of competences in visual arts and music

nije evidentirano

arts, early childhood and preschool education, teaching competences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (3)

2018.

579-593

objavljeno

1334-2312

10.31192/np.16.3.10

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Likovne umjetnosti, Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost