Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Biti uspješan – aktualna i dugoročna dobrobit djece (CROSBI ID 669942)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Visković, Ivana Biti uspješan – aktualna i dugoročna dobrobit djece // Zajedno rastemo redefiranje prakse i teorije predškolskoga odgoja / Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.). Zagreb: Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Dječji vrtić „Cvrčak“, 2018. str. 12-15

Podaci o odgovornosti

Visković, Ivana

hrvatski

Biti uspješan – aktualna i dugoročna dobrobit djece

Dok Hrvatska demografski odumire oglašavaju se projekti prilagodbe rada ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja potrebama tržišta rada. Promiče se stav kako će usluge produljenoga boravka i/ili smjenskoga boravka djece u ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja doprinijeti „usklađivanju poslovnoga i obiteljskoga života obitelji.” Opravdano je upitati se gdje je tu dobrobit djece, a što odgovor na zahtjeve tržišne ekonomije? Pojedine znanstvene longitudinalne studije djetinjstva ne prepoznaju dugoročnu, poglavito socioemocionalnu dobrobit djeteta kao ishod ranoga uključivanja u institucionalni odgoj i dugotrajnu izdvojenosti iz obitelji (Vandell, Belsky, Burchinal, Steinberg i Vandergrift 2010, Belsky, Vandell, Burchinal, Clarke-Stewart, McCartney i Tresch Owen 2007). Akademska postignuća kao prediktor zapošljivosti i kvalitete života (Heckman 2006) opravdavaju ulaganje u institucionalni rani i predškolski odgoj kao potporu roditeljima za lakšu angažiranost na tržištu rada i dugoročnu dobrobit društva. No, novija istraživanja usmjeravaju rani i predškolski odgoj i obrazovanje na sadašnjost – emocionalnu povezanost, socijalnu interakciju, holistički pristup djetetu i potporu individualnom razvoju (Moss 2015, 2017, Slunjski 2015, Katz 2010, Rinaldi 2006).

javne obrazovne politike, pedagoška paradigma, dječja dobrobit

nije evidentirano

engleski

To be successful - current and long-term child welfare

nije evidentirano

public education policy, pedagogic paradigm, child welfare

nije evidentirano

Podaci o prilogu

12-15.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zajedno rastemo redefiranje prakse i teorije predškolskoga odgoja

Višnjić Jevtić, Adrijana

Zagreb: Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Dječji vrtić „Cvrčak“

978-953-8115-35-6

Podaci o skupu

Dani predškolskog odgoja "Rastemo zajedno"

pozvano predavanje

12.04.2018-13.04.2018

Čakovec, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano

Poveznice