Poučavanje programiranja kroz projektnu nastavu (CROSBI ID 424070)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vrsaljko, Sara
Pleština, Vladimir
hrvatski
Poučavanje programiranja kroz projektnu nastavu
U ovom diplomskom radu razrađen je prijedlog sustava za planiranje projektne nastave iz nastavnog predmeta Informatika, cjeline programiranje. Glavni cilj je bio da učenici sedmog razreda u setu od tri blok sata usvoje osnovne pojmove iz nastavne cjeline programiranje kroz izradu različitih primjera i projektnog zadatka igre „Šijavica“ uz korištenje Micro:bita. Nastavni ciklus se sastojao od uvodnog testiranja, vježbi, projektnog zadatka, završnog testiranja i ankete zadovoljstva. Uvodno testiranje od učenika nije tražilo predznanje iz programiranja, već računalnu logiku razmišljanja. S druge strane, završno testiranje je tražilo od učenika da pokažu usvojeno znanje iz programiranja. Većina učenika je uvodno testiranje riješila očekivano osrednje, dok je nekoliko pojedinaca ostvarilo malo bolji i lošiji rezultat. Završno testiranje dalo je raznolike rezultate koji su u prosjeku lošije riješenosti. Nakon analiza rezultata osmišljeni su prijedlozi za koje se smatra da bi poboljšali završne rezultate. Učenici su u anketi pokazali zadovoljstvo s projektnim zadatkom te Micro:bitom.
Programiranje, projektna nastava, Micro:bit
nije evidentirano
engleski
Teaching programming through project-based teaching
nije evidentirano
programming, project-based teaching, Micro:bit
nije evidentirano
Podaci o izdanju
122
26.11.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split