Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izazovi suradnje: Razvoj profesionalnih kompetencija odgajatelja za suradnju i partnerstvo s roditeljima (CROSBI ID 16946)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Izazovi suradnje: Razvoj profesionalnih kompetencija odgajatelja za suradnju i partnerstvo s roditeljima / Višnjić Jevtić, Adrijana ; Visković, Ivana (ur.) Zagreb: Alfa, 2018

Podaci o odgovornosti

Višnjić Jevtić, Adrijana ; Visković, Ivana

hrvatski

Izazovi suradnje: Razvoj profesionalnih kompetencija odgajatelja za suradnju i partnerstvo s roditeljima

Ova publikacija daje prikaz znanstveno utemeljenih teorijskih znanja potrebnih za izgrađivanje partnerskog odnosa s djecom i roditeljima u okviru institucionalnog sustava ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Usmjerena je na razumijevanje suvremene paradigme djetinjstva te kulture obitelji i dječjeg vrtića kao temeljnih zajednica odrastanja. Ukazuje na zajedničke komponente kulture svake zajednice te potrebu međusobnog razumijevanja, argumentiranih rasprava i zajedničke konstrukcije. Analizira se interaktivna priroda odnosa svih dionika procesa – djece, roditelja i stručnjaka – praktičara i različiti oblici suradnje u pravcu izgrađivanja partnerskog odnosa. Komunikacija se izdvaja kao operativna razina odnosa. Zagovara se otvorena, dvosmjerna, afirmativna i konstruktivna komunikacija koja je i sredstvo i željeni ishod odgojno-obrazovnog procesa. Analiziraju se mogućnosti profesionalnog razvoja odgajatelja za suradnju s obiteljima i partnerstvo s roditeljima. Ukazuje se na potrebu razumijevanje teorijskih postavki kao osnove za redefiniranje osobnih stavova odgajatelja o suradnji i partnerstvu. Profesionalne kompetencije odgajatelja za suradnju i partnerstvo s roditeljima tumače se kao prediktori kvalitetnih odnosa koji doprinose cjelovitom dječjem razvoju. Naglašava se važnost afirmativnih stavova i znanja odgajatelja o različitim oblicima suradnje, strategijama uključivanja roditelja u odgojno- obrazovni proces, mogućim prednostima i poteškoćama te javnim politikama. Istodobno, kvalitetan odgajatelj trebao bi poznavati, razumjeti i prihvaćati različitost obiteljskih kultura te efekte utjecaja na dječji razvoj.

kompetencije ; komunikacija ; obitelj ; odgojitelji ; suradnja ; partnerstvo

nije evidentirano

engleski

Challenges of collaboration - Development of teachers' professional competences for collaboration and partnership with parents

nije evidentirano

competences ; communication ; cooperation ; ECEC teachers ; family, partnerships

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Alfa

2018.

978-953-297-972-5

167

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano