Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedba zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja prema učestalosti posjećivanja (CROSBI ID 669624)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Perišić, Ana ; Goleš, Divna ; Lemac, Lucija ; Devčić, Kristina Usporedba zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja prema učestalosti posjećivanja // 18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija" : zbornik radova = 18th International Symposium on Quality "Quality as a Strategy" : proceedings / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2017. str. 229-237

Podaci o odgovornosti

Perišić, Ana ; Goleš, Divna ; Lemac, Lucija ; Devčić, Kristina

hrvatski

Usporedba zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja prema učestalosti posjećivanja

Nacionalni parkovi u javnosti su najpoznatija i turistički najzanimljivija prirodna zaštićena područja koja za cilj imaju ostvarenje svoje temeljne svrhe – očuvanje izvornih prirodnih vrijednosti i realizaciju znanstvene, kulturne, odgojno-obrazovne i rekreativne funkcije. Predmet i cilj rada je ispitati determinante zadovoljstva posjetitelja NP Kornati prema vjernosti destinaciji gdje se vjernost ne promatra tradicionalno kroz namjeru preporuke ili posjete parku, već kroz učestalost posjete parku. Stoga, za svrhu ovog rada posjetitelji su podijeljeni u dvije skupine: posjetitelji koji su u prvom posjetu, te posjetitelji koji više puta posjećuju park. Temeljem provedenog istraživanja strukture i zadovoljstva posjetitelja NP Kornati u 2015. godini uspoređena je sociodemografska struktura i zadovoljstvo ponudom parka za 13 elemenata ponude prema učestalosti posjećivanja. Na osnovu provedenih testova i dobivenih rezultata izvedeni su zaključci o postojanju statistički značajnih razlika u zadovoljstvu sa 4 elementa ponude, dok kod ocjene ukupnog zadovoljstva ne postoji statistički značajna razlika prema učestalosti posjećivanja parka.

učestalost posjećivanja, zadovoljstvo, vjernost destinaciji, zaštićena područja, NP Kornati

nije evidentirano

engleski

Comparison of Visitor Satisfaction in Protected Areas Due to Visit Frequency

nije evidentirano

frequency of visit, satisfaction, loyalty, protected areas, NP Kornati

nije evidentirano

Podaci o prilogu

229-237.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija" : zbornik radova = 18th International Symposium on Quality "Quality as a Strategy" : proceedings

Drljača, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete

978-953-8067-08-2

Podaci o skupu

18. međunarodni simpozij o kvaliteti: kvaliteta kao strategija

predavanje

22.03.2017-24.03.2017

Vodice, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Matematika