Usporedba zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja prema učestalosti posjećivanja (CROSBI ID 669624)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Perišić, Ana ; Goleš, Divna ; Lemac, Lucija ; Devčić, Kristina
hrvatski
Usporedba zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja prema učestalosti posjećivanja
Nacionalni parkovi u javnosti su najpoznatija i turistički najzanimljivija prirodna zaštićena područja koja za cilj imaju ostvarenje svoje temeljne svrhe – očuvanje izvornih prirodnih vrijednosti i realizaciju znanstvene, kulturne, odgojno-obrazovne i rekreativne funkcije. Predmet i cilj rada je ispitati determinante zadovoljstva posjetitelja NP Kornati prema vjernosti destinaciji gdje se vjernost ne promatra tradicionalno kroz namjeru preporuke ili posjete parku, već kroz učestalost posjete parku. Stoga, za svrhu ovog rada posjetitelji su podijeljeni u dvije skupine: posjetitelji koji su u prvom posjetu, te posjetitelji koji više puta posjećuju park. Temeljem provedenog istraživanja strukture i zadovoljstva posjetitelja NP Kornati u 2015. godini uspoređena je sociodemografska struktura i zadovoljstvo ponudom parka za 13 elemenata ponude prema učestalosti posjećivanja. Na osnovu provedenih testova i dobivenih rezultata izvedeni su zaključci o postojanju statistički značajnih razlika u zadovoljstvu sa 4 elementa ponude, dok kod ocjene ukupnog zadovoljstva ne postoji statistički značajna razlika prema učestalosti posjećivanja parka.
učestalost posjećivanja, zadovoljstvo, vjernost destinaciji, zaštićena područja, NP Kornati
nije evidentirano
engleski
Comparison of Visitor Satisfaction in Protected Areas Due to Visit Frequency
nije evidentirano
frequency of visit, satisfaction, loyalty, protected areas, NP Kornati
nije evidentirano
Podaci o prilogu
229-237.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija" : zbornik radova = 18th International Symposium on Quality "Quality as a Strategy" : proceedings
Drljača, Miroslav
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete
978-953-8067-08-2
Podaci o skupu
18. međunarodni simpozij o kvaliteti: kvaliteta kao strategija
predavanje
22.03.2017-24.03.2017
Vodice, Hrvatska