Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza determinanti vjernosti posjetitelja zaštićenih područja (CROSBI ID 669623)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Perišić, Ana ; Beljo, Ivana ; Živković, Antonia Analiza determinanti vjernosti posjetitelja zaštićenih područja // 18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija : zbornik radova = 18th International Symposium on Quality "Quality as a Strategy# : proceedings / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2017. str. 209-219

Podaci o odgovornosti

Perišić, Ana ; Beljo, Ivana ; Živković, Antonia

hrvatski

Analiza determinanti vjernosti posjetitelja zaštićenih područja

Istinska vjernost obuhvaća neslučajnu reakciju ponašanja koja je posljedica evaluacijskih procesa koji dovode do ponovnog posjeta nekom turističkom odredištu. Vjernost posjetitelja je usko vezana uz zadovoljstvo ponudom. te su brojne studije prepoznale odnos između zadovoljstva posjetitelja i vjernosti nekoj destinaciji. Tradicionalno, vjernost posjetitelja promatra se kroz namjeru ponovne posjete i preporuke posjete. Predmet i cilj ovog rada je analizirati determinante vjernosti posjetitelja zaštićenih područja, gdje je vjernost posjetitelja određena s obzirom na namjeru posjetitelja ponovne posjete destinaciji. Temeljem istraživanja provedenog u 2015. godini u nacionalnom parku Kornati uspoređeno je zadovoljstvo posjetitelja i to za 12 različitih elemenata ponude. Također, analizirani su i motivi dolaska u park, te sociodemografska struktura posjetitelja s obzirom na namjeru ponovne posjete. Na osnovi dobivenih rezultata utvrđeno je postojanje značajnih razlika u ocjenema zadovoljstva elemenata ponude s obzirom na namjeru ponovne posjete.

vjernost destinaciji, zadovoljstvo, namjera ponovne posjete, zaštićena područja, NP Kornati

nije evidentirano

engleski

Analyzing visitor loyalty in protected areas

nije evidentirano

visitor loyalty, satisfaction, revisit intention, protected areas, NP Kornati

nije evidentirano

Podaci o prilogu

209-219.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija : zbornik radova = 18th International Symposium on Quality "Quality as a Strategy# : proceedings

Drljača, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete

978-953-8067-08-2

Podaci o skupu

18. međunarodni simpozij o kvaliteti: kvaliteta kao strategija

predavanje

22.03.2017-24.03.2017

Vodice, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija