Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Digitalni marketing u maloprodaji (CROSBI ID 423966)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bačurin, Zrinka Digitalni marketing u maloprodaji / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Bačurin, Zrinka

Dunković, Dario

hrvatski

Digitalni marketing u maloprodaji

Digitalizacija je jedna od trenutno najznačajnijih transformacija danas i posebno je važna za maloprodajni sektor. Niski troškovi oglašavanja, ali i sve veća dostupnost kupcima čine digitalni marketing sve popularnijim u maloprodaji. Pojava elektroničkih trgovina i društvenih mreža uvelike utječu na razvoj maloprodaje. Stoga je unutar ovog rada provedeno istraživanje o predodžbi kupaca o digitalnom marketingu u maloprodaji iz kojeg je vidljivo da kupci svakodnevno uočavaju oglase online, ali ih ti oglasi ne potiču na kupovinu. Kupci i dalje radije kupuju proizvode direktno kod maloprodavača nego u online prodavaonicama, ali online traže informacije o proizvodima i uslugama koje ih zanimaju.

maloprodaja, digitalni marketing, oglašavanje, elektronička trgovina

nije evidentirano

engleski

DIGITAL MARKETING IN RETAIL

nije evidentirano

retail, digital marketing, advertising, electronic commerce

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

12.06.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano