Digitalni marketing u maloprodaji (CROSBI ID 423966)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bačurin, Zrinka
Dunković, Dario
hrvatski
Digitalni marketing u maloprodaji
Digitalizacija je jedna od trenutno najznačajnijih transformacija danas i posebno je važna za maloprodajni sektor. Niski troškovi oglašavanja, ali i sve veća dostupnost kupcima čine digitalni marketing sve popularnijim u maloprodaji. Pojava elektroničkih trgovina i društvenih mreža uvelike utječu na razvoj maloprodaje. Stoga je unutar ovog rada provedeno istraživanje o predodžbi kupaca o digitalnom marketingu u maloprodaji iz kojeg je vidljivo da kupci svakodnevno uočavaju oglase online, ali ih ti oglasi ne potiču na kupovinu. Kupci i dalje radije kupuju proizvode direktno kod maloprodavača nego u online prodavaonicama, ali online traže informacije o proizvodima i uslugama koje ih zanimaju.
maloprodaja, digitalni marketing, oglašavanje, elektronička trgovina
nije evidentirano
engleski
DIGITAL MARKETING IN RETAIL
nije evidentirano
retail, digital marketing, advertising, electronic commerce
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
12.06.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb