Istraživanje prava potrošača i očekivanja u Hrvatskoj (CROSBI ID 423964)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čar, Andrej
Dunković, Dario
hrvatski
Istraživanje prava potrošača i očekivanja u Hrvatskoj
Diplomski rad objašnjava povijesni razvoj koncepta potrošačke politike te temeljna načela prava potrošača. Zatim prikazuje funkcioniranje potrošačke politike u Europskoj uniji te njen utjecaj na društveni i gospodarski značaj. U trećoj cjelini prikazana je djelotvornost potrošačke politike koja se mjeri postavljenim okvirom koji uzima u obzir tri segmenta politike i upravo je istraživanje oslonjeno na te segmente: povjerenje i poznavanje, usklađenost s regulacijom i rješavanje pritužbi. Proučavajući relevantnu literaturu kroz rad bi se objasnili osnovni pojmovi vezani uz potrošačku politiku. Zadatak rada je istražiti stavove potrošača o njihovom poznavanju vlastitih potrošačkih prava i kolika je njihova spremnost da ta prava zazivaju. Istraživanje prikazano u četvrtoj cjelini trebalo bi ponuditi stavove kakvi vrijede među stanovnicima u Hrvatskoj odnosno ti bi se dobiveni primarni stavovi usporedili sa sekudarnim podacima iz Eurobarometra.
potrošač, zaštita prava potrošača, proizvod, usluga
Smjer Trgovina i međunarodno poslovanje
engleski
RESEARCH OF CONSUMER RIGHTS AND EXPECTATION IN CROATIA
nije evidentirano
consumer, protection of consumers rights, product, service
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
19.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb