Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje i financijski učinci pritužbi potrošača (CROSBI ID 423963)

Ocjenski rad | diplomski rad

Stijelja, Tomislav Upravljanje i financijski učinci pritužbi potrošača / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Stijelja, Tomislav

Dunković, Dario

hrvatski

Upravljanje i financijski učinci pritužbi potrošača

Globalna dostupnost roba i usluga dovodi do povećanja broja potrošača, a samim time i njihovih zahtjeva što se očituje i u porastu broja iskazanih nezadovoljstva. Posljedica toga je podnošenje pritužbi koje čine temeljno pravo potrošača zbog nastale izravne ili neizravne štete, ali i propusta od strane trgovca. Važnost načina odgovora na pritužbu značajno utječe na zadovoljstvo potrošača zbog čega trgovci razvijaju sve efikasnije sustave za upravljanje pritužbama i njihovo rješavanje. Tema diplomskog rada je Upravljanje i financjski učinci pritužbi potrošača. U teorijskom dijelu planira se obraditi regulatorni okvir zaštite potrošača i koncept pritužbe kao središnjeg koncepta u potrošačkoj politici. Može ga se opisati i kao važan marketinški koncept jer stvara izravan utjecaj na zadovoljstvo i lojalnost kupaca. Time se ovaj koncept može promatrati i sa regulatornog i sa marketinškog stajališta što stvara implikacije na menadžment. Razlikuje se upravljanje pritužbama u poduzeću koje prodaje robu i koje pruža usluge jer o tome ovisi i predmet pritužbe (npr. garantni rok, loša kvaliteta usluge, kašnjenje u isporuci i sl.) Kao mjerilo djelotvornosti najčešće se uzima zadovoljstvo potrošača na tržištu sa načinom kako se rješavaju njihove pritužbe i na osnovu toga se mogu poduzeti određene mjere i na polju menadžmenta i na polju regulacije. Empirijsko istraživanje će se provesti s ciljem prikupljanja stavova potrošača o djelotvornosti rješavanja pritužbi kod prodaje robe i pružanja usluga. Koristit će se anketni upitnik zatvorenog tipa na uzorku od oko 100 ispitanika. Rezultati istraživanja mogu pružiti vrijedan uvid u iskustva samih potrošača u vezi rješavanja njihovih pritužbi i to će se iskoristiti kao podloga za davanje preporuke menadžmentu u smjeru boljeg upravljanja i rješavanja pritužbi potrošača.

potrošačka politika, prava potrošača, pritužbe potrošača, upravljanje pritužbama, reklamacija

Smjer Financije

engleski

Managing and financial effect of consumer complaints

nije evidentirano

consumer policy, consumer rights, consumer complaints, complaints management, reclamation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

27.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano