Emocije u fokusu potrošnje (CROSBI ID 669583)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kocijan, Samanta ; Vuković, Dijana ; Hunjet, Anica
hrvatski
Emocije u fokusu potrošnje
Razvojem suvremene trgovine i inovativnih marketinških aktivnosti, emocije postaju sve važniji čimbenik ponašanja potrošača. One su bitan pokretač želja, zahtjeva i potreba potrošača. Upravo zbog toga, tvrtke se sve više fokusiraju na poticanje razvoja emocija u potrošačima prilikom njihovih susreta, bilo s oglasima u raznim medijima ili pak direktno na prodajnom mjestu, gdje se potrošači nalaze neposredno pri samom predmetu prodaje. Buđenje potrebe u potrošačima i uvjeravanje u moć zadovoljavanja istih upravo kroz proizvod koji se nudi, bitne su odrednice suvremene prodaje. Moć buđenja emocija u svijesti potrošača zahtjevan je i vrlo bitan korak za sve tvrtke. Tvrtke koje su već same po sebi brand, lakše prodiru do emocija potrošača, jer imaju svoju povijest kvalitete, imaju sposobnost buđenja nostalgije i povjerenja, odnosno sveukupno pozitivnih emocija. Kroz ovaj rad, nastoji se dakle istaknuti važnost utjecaja emocija na ponašanje potrošača, čije želje i potrebe su sve raznovrsnije a načini za njihova zadovoljenja sve zahtjevniji.
ponašanje potrošača, emocije, stavovi, motivi, neuromarketing, impulzivno kupovno ponašanje, oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Emotions in Focus the of Consumption
nije evidentirano
consumers behavior, emotions, attitudes, motives, neuromarketing, impulsive buying behavior, advertisement
nije evidentirano
Podaci o prilogu
314-346.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podrug Najla
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista
978-953-262-111-2
Podaci o skupu
26. tradicionalno savjetovanje Ekonomska politika Hrvatke u 2019.
ostalo
07.11.2018-09.11.2018
Opatija, Hrvatska