Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Emocije u fokusu potrošnje (CROSBI ID 669583)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Kocijan, Samanta ; Vuković, Dijana ; Hunjet, Anica Emocije u fokusu potrošnje // 26. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatke u 2019." / Podrug Najla (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 2018. str. 314-346

Podaci o odgovornosti

Kocijan, Samanta ; Vuković, Dijana ; Hunjet, Anica

hrvatski

Emocije u fokusu potrošnje

Razvojem suvremene trgovine i inovativnih marketinških aktivnosti, emocije postaju sve važniji čimbenik ponašanja potrošača. One su bitan pokretač želja, zahtjeva i potreba potrošača. Upravo zbog toga, tvrtke se sve više fokusiraju na poticanje razvoja emocija u potrošačima prilikom njihovih susreta, bilo s oglasima u raznim medijima ili pak direktno na prodajnom mjestu, gdje se potrošači nalaze neposredno pri samom predmetu prodaje. Buđenje potrebe u potrošačima i uvjeravanje u moć zadovoljavanja istih upravo kroz proizvod koji se nudi, bitne su odrednice suvremene prodaje. Moć buđenja emocija u svijesti potrošača zahtjevan je i vrlo bitan korak za sve tvrtke. Tvrtke koje su već same po sebi brand, lakše prodiru do emocija potrošača, jer imaju svoju povijest kvalitete, imaju sposobnost buđenja nostalgije i povjerenja, odnosno sveukupno pozitivnih emocija. Kroz ovaj rad, nastoji se dakle istaknuti važnost utjecaja emocija na ponašanje potrošača, čije želje i potrebe su sve raznovrsnije a načini za njihova zadovoljenja sve zahtjevniji.

ponašanje potrošača, emocije, stavovi, motivi, neuromarketing, impulzivno kupovno ponašanje, oglašavanje

nije evidentirano

engleski

Emotions in Focus the of Consumption

nije evidentirano

consumers behavior, emotions, attitudes, motives, neuromarketing, impulsive buying behavior, advertisement

nije evidentirano

Podaci o prilogu

314-346.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podrug Najla

Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista

978-953-262-111-2

Podaci o skupu

26. tradicionalno savjetovanje Ekonomska politika Hrvatke u 2019.

ostalo

07.11.2018-09.11.2018

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija