Upravljanje turističkom destinacijom u cilju podizanja kvalitete i atraktivnosti turističke ponude (CROSBI ID 423946)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šišara, Jelena
Petrić, Lidija
hrvatski
Upravljanje turističkom destinacijom u cilju podizanja kvalitete i atraktivnosti turističke ponude
Kontinuirane promjene turističke potražnje prisiljavaju razvojne dionike u turističkim destinacijama da stalno unaprjeđuju proces proizvodnje turističkih proizvoda i usluga, kao i proces upravljanja turističkom destinacijom. Samo dobro organiziran i educiran destinacijski menadžment može dati odgovore na nove trendove i povećanu konkurentnost na globalnom tržištu. Stoga, da bi destinacija bila konkurentna, da bi mogla nuditi kvalitetan turistički proizvod, nužno je, prije svega, da bude organizirana na načelima sustava.
turistička destinacija, upravljanje turističkom destinacijom, turistička ponuda i potražnja
nije evidentirano
engleski
Managing tourism destination in order to improve the quality and attractivity of the tourism offer
nije evidentirano
tourism destination, managing tourism destination, tourism offer and demand
nije evidentirano
Podaci o izdanju
219
15.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Splitu
Split