Analiza zadovoljstva zaposlenika u privatnom i javnom sektoru (CROSBI ID 669527)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sladoljev, Jasmina ; Šišara, Jelena
hrvatski
Analiza zadovoljstva zaposlenika u privatnom i javnom sektoru
Danas je upravljanje zadovoljstvom zaposlenika ključna komponenta konkurentnosti bilo javnih ili privatnih tvrtki na nacionalnom, regionalnom i globalnom tržištu. Uloga i važnost zaposlenika može se promatrati kroz povećanje proizvodnosti rada i kroz zadovoljstvo krajnjih korisnika proizvoda/usluga. Sukladno tome povećanje proizvodnosti rada i ispunjenje očekivanja korisnika treba prethoditi zadovoljenje zaposlenika poduzeća. Stoga je važno ulagati u zaposlenike, motivirati ih, jer to ujedno predstavlja ulaganje u kvalitetu proizvoda/usluga koje na kraju donosi veće zadovoljstvo klijenata i veće financijske rezultate. Cilj rada je komparativnom analizom zadovoljstva zaposlenika u javnom i privatnom sektoru prikazati postoje li razlike u motivima i zadovoljstvu zaposlenih u navedenim sektorima, te definiranje polazišta za efikasno upravljanje zadovoljstvom zaposlenika.
upravljanje zaposlenicima, zadovoljstvo zaposlenika, motivacija zaposlenika, javni i privatni sekto
nije evidentirano
engleski
Analysis of employee satisfaction in private and public sector
nije evidentirano
Staff management, employee satisfaction, employee motivation, public and private secto
nije evidentirano
Podaci o prilogu
243-260.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Računovodstvo i menadžment – RiM, 12. Međunarodna znanstvena i stručna konferencija, Zbornik radova – Svezak I – znanstveni radovi
978-953-96838-9-2
Podaci o skupu
RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM 12. međunarodna znanstvena i stručna konferencija
predavanje
09.06.2011-11.06.2011
Split, Hrvatska