Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 969121

Evaluacija tematskih radionica muzejskog programa Čudotvornica


Vlah, N., Rotim, A., Mataija, T.
Evaluacija tematskih radionica muzejskog programa Čudotvornica // Odgojno-obrazovne teme, 1 (2018), 1-2; 99-121 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 969121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Evaluacija tematskih radionica muzejskog programa Čudotvornica
(Evaluation of thematic workshops of the museum program Čudotvornica)

Autori
Vlah, N., Rotim, A., Mataija, T.

Izvornik
Odgojno-obrazovne teme (2623-7911) 1 (2018), 1-2; 99-121

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
evaluacija ; muzej ; muzejska pedagogija ; radionica
(evaluation ; museum ; museum pedagogy ; workshops)

Sažetak
Temeljni cilj rada je prikazati evaluacije radionica Čudotvornici Pomorskog i povijesnog muzeja hrvatskog primorja Rijeka za djecu s aspekta učenika, voditelja, učitelja i roditelja kako bi se utvrdio njihov doživljaj radionice iz različitih perspektiva. U istraživanju je sudjelovalo 572 ispitanika, od toga 340 učenika, 25 voditelja, 23 učitelja i 184 roditelja. Korištene su metode kvantitativne metodologije uz neke kvalitativne pokazatelje. Učenici su vrlo pozitivno evaluirali istraživačku komponentu i vlastitu motiviranost, dok su aspekt primjene znanja evaluirali malo slabije. Razlike između djevojčica i dječaka utvrđene su na radionici Kad narastem bit ću kustos, nakon koje djevojčice više, a dječaci manje planiraju primijeniti i razmišljati o naučenom. Mlađi učenici imaju veću motiviranost i želju za ponovnim sudjelovanjem na Malim arheolozima, a stariji bi više primjenjivali i razmišljali o naučenom u radionici Kad narastem bit ću kustos. Voditeljice su najzadovoljnije poticajnim sredstvima od strane Muzeja, dok slabije procjenjuju zadovoljstvo provedenim metodama rada. Roditeljima je drago da je dijete iskustveno učilo u pratnji učiteljice i smatraju kako je dobro da škola surađuje s muzejima. Učiteljice su motiviranost učenika procijenile kao visoku te smatraju kako je znanje učenika prošireno i obogaćeno novim spoznajama. Doprinos rezultata je u pozitivnoj verifikaciji provedenih radionica i preporuci za provedbom ovog vida iskustvenog učenja u odgojno- obrazovnoj praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Nataša Vlah (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Vlah, N., Rotim, A., Mataija, T.
Evaluacija tematskih radionica muzejskog programa Čudotvornica // Odgojno-obrazovne teme, 1 (2018), 1-2; 99-121 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Vlah, N., Rotim, A., Mataija, T. (2018) Evaluacija tematskih radionica muzejskog programa Čudotvornica. Odgojno-obrazovne teme, 1 (1-2), 99-121.
@article{article, year = {2018}, pages = {99-121}, keywords = {evaluation, museum, museum pedagogy, workshops}, journal = {Odgojno-obrazovne teme}, volume = {1}, number = {1-2}, issn = {2623-7911}, title = {Evaluation of thematic workshops of the museum program \v{C}udotvornica}, keyword = {evaluation, museum, museum pedagogy, workshops} }