Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju (CROSBI ID 62343)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vlah, Nataša ; Grbić, Sanja Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju // Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih / Đević, Rajka ; Gutvajn, Nikoleta (ur.). Beograd: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 75-93

Podaci o odgovornosti

Vlah, Nataša ; Grbić, Sanja

nije evidentirano

Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju

Pripremljenost nastavnika za odgoj i obrazovanje različitih učenika pa tako i učenika s problemima u ponašanju jedan je od ključnih elemenata učenikovog uspješnog uključivanja u odgojno-obrazovni proces i socijalnu integraciju. Cilj rada je bio utvrditi samoprocijenjenu zastupljenost nekih elemenata inkluzivnog poučavanja učenika s problemima u ponašanju kod nastavnika u Hrvatskoj s posebnim interesom na utvrđivanje razlika u elementima inkluzivnog poučavanja između razredne i predmetne nastave. Nastavnici (N=1026 ; Mdob=43 ; 14%muški. ; 53%razredna) su u 125 osnovnih škola anonimno i dobrovoljno samoprocjenjivali rad sa 1383 učenika za koje su prethodno detektirali probleme u ponašanju. Pohvaljivanje i poticaji kao i sveobuhvatnost komunikacije u poučavanju se primjenjuje vrlo često i pozitivno je povezano. Oba postupka su značajno češća kod nastavnika razredne nego kod nastavnika predmetne nastave. Nema razlike između dvije grupe nastavnika u prilagođenom vrednovanju koje je kod svih nastavnika nisko. Implikacije se odnose na preporuke kvalitetnije pripremljenosti predmetnih nastavnika za rad s učenicima s problemima u ponašanju i kvalitetnijeg obrazovanja svih nastavnika u Hrvatskoj po pitanju primjerenog i formativnog vrednovanja učenika s problemima.

inicijalno i cjeloživotno obrazovanje ; inkluzija ; kompetencije učitelja ; razredna i predmetna nastava ; učenici s problemima u ponašanju

Tekst predstavlja rezultat rada na projektu Razine rizika za probleme u ponašanju djece rane razvojne dobi i stručne intervencije (br. 13.10.2.2.03) koji financira Sveučilište u Rijeci

engleski

How teachers in Croatia evaluate their own practice in teaching students with behavioral difficulties

nije evidentirano

Initial and lifelong learning ; inclusion ; teacher competences ; class and subject teaching ; students with behavioral problems

nije evidentirano

Podaci o prilogu

75-93.

objavljeno

Podaci o knjizi

Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih

Đević, Rajka ; Gutvajn, Nikoleta

Beograd: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

2018.

978-86-7447-140-1

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice