Pravna zaštita privatnih (trgovačkih) maraka (CROSBI ID 669351)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ćupurdija, Milorad ; Zlatović, Dragan, Marčić, Katica
hrvatski
Pravna zaštita privatnih (trgovačkih) maraka
U ovom radu istražuje se teoretski okvir privatnih (trgovačkih) maraka u suvremenim tržišnim uvjetima, s naglaskom na pravnu zaštitu takvih znakova razlikovanja ovisno o tome jesu li registrirani ili ne. Privatne marke su marke u portfelju trgovaca koji angažiraju proizvođače za proizvodnju proizvoda kojima će marka biti dodijeljena, pa se često nazivaju trgovačkim markama. Kao žig može se zaštititi svaki znak koji se može grafički prikazati, osobito riječi, uključujući osobna imena, crteže, slova, brojke, oblike proizvoda ili njihova pakiranja, trodimenzijske oblike, boje, kao i kombinacije svih naprijed navedenih znakova, pod uvjetom da su prikladni za razlikovanje proizvoda ili usluga jednoga poduzetnika od proizvoda ili usluga drugoga poduzetnika. Nakon stjecanja prava na žig titular privatne marke ima isključivo pravo upotrebljavati zaštićeno pravo uključujući građanskopravnu zaštitu od povrede žiga. S druge strane, zaštita neregistriranih privatnih marki ostvaruje se u sklopu propisa o nelojalnoj konkurenciji.
privatne marke, trgovačke marke, žig, nelojalna konkurencija
nije evidentirano
engleski
Legal protection of private (commercial) labels
nije evidentirano
private labels, commercial labels, trademark, unfair competition
nije evidentirano
Podaci o prilogu
513-521.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 2.međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Izazovi današnjice – Turizam i lokalni razvoj“
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku
978-953-7566-16-6
Podaci o skupu
2.međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Izazovi današnjice – Turizam i lokalni razvoj“
predavanje
01.10.2015-03.10.2015
Šibenik, Hrvatska