Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga ravnatelja u razvoju poduzetničke kulture odgojno-obrazovne ustanove (CROSBI ID 62326)

Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija

Luketić, Daliborka ; Rogić, Ana Marija Uloga ravnatelja u razvoju poduzetničke kulture odgojno-obrazovne ustanove // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 257-303

Podaci o odgovornosti

Luketić, Daliborka ; Rogić, Ana Marija

hrvatski

Uloga ravnatelja u razvoju poduzetničke kulture odgojno-obrazovne ustanove

Polazeći od terminološkog određenja kulture škole i teorijskih postavki o kulturi, u ovom poglavlju razmatra se pitanje odnosa kulture škole i poduzetništva te se promišljaju obilježja kulture poduzetnosti kao razvojnog elementa kvalitete odgojno-obrazovne ustanove. Teorije kulture škole govore o jedinstvenom kulturnom obrascu odgojno-obrazovne ustanove, a sintagma kultura škole često se pojavljuje u jednini. Postavlja se pitanje o tome možemo li kulturu škole bolje razumjeti u njenoj kompleksnosti ako upoznamo kulture škole. Implicira se postojanje više kultura čijom se sinergijom ostvaruje jedinstvena kultura škole. S druge strane, pored različitih kultura koje se prepoznaju u odgojno-obrazovnoj ustanovi, postavlja se pitanje o tome je li kultura poduzetnosti još jedan u nizu pedagoških koncepata ili je riječ o jedinstvenom kulturnom obrascu široke pojavnosti. Cilj je poglavlja identificirati značenja koja poduzetništvo ima u kontekstu škole, posebice u okviru razmatranja obilježja kulture poduzetništva i poduzetnosti, ulogu u doprinosu kvaliteti odgojno-obrazovne ustanove procesima vođenja i upravljanja odgojno-obrazovnom ustanovom. U postupku teorijske konceptualizacije nastoje se odrediti izvorišta kulture škole, identificirati sve ono po čemu je prepoznajemo, istaknuti načine i postupke njezinog održavanja te raspraviti što je otežava i zanemaruje. Analizom temeljnih koncepata nastoji se uspostaviti jasnije razlikovanje poduzetničke kulture i kulture poduzetnosti. Predmetom razmatranja i rasprave uloga je ravnatelja, nositelja i promicatelja kulture odgojno-obrazovne ustanove pri čemu je stavljen naglasak na promišljanje uloge ravnatelja u promicanju i razvoju kulture poduzetnosti odgojno-obrazovne ustanove.

kultura škole ; poduzetnička kompetencija ; poduzetnost odgojno-obrazovne ustanove ; ravnatelj

nije evidentirano

engleski

The school principal's role in the development of entrepreneurial culture of educational institutions

nije evidentirano

entrepreneurial competence ; entrepreneurship of educational institutions ; school culture ; school principal

nije evidentirano

Podaci o prilogu

257-303.

objavljeno

Podaci o knjizi

Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja

Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor

Zadar: Sveučilište u Zadru

2016.

978-953-331-130-2

Povezanost rada

Pedagogija