Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Receptivna turistička agencija kao destinacijska menadžment kompanija (Destination management company) - DMC (CROSBI ID 62293)

Prilog u knjizi | stručni rad

Trezner, Željko Receptivna turistička agencija kao destinacijska menadžment kompanija (Destination management company) - DMC // Destinacijske menadžment kompanije: razumijevanje poslovanja i uspješni marketing / Stanić, Maja (ur.). Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), 2008. str. 49-60

Podaci o odgovornosti

Trezner, Željko

hrvatski

Receptivna turistička agencija kao destinacijska menadžment kompanija (Destination management company) - DMC

Destinacijska menadžment kompanija je poduzeće koje koristi svoje opsežno poznavanje lokalnih turističkih resursa, posjeduje stručno osoblje i ima dostupne druge potrebne resurse za osmišljavanje i realizaciju usluga vezanih uz putovanje, boravak i različite aktivnosti u turističkoj destinaciji. Kako nastupaju u svoje ime, destinacijske menadžment agencije samostalno ostvaruju širi opseg funkcija u destinaciji (tržištu ponude) i na tržištu potražnje. Objedinjavajući jednostavne turističke proizvode u one složene (izlet, paket aranžmane, događanja), destinacijske menadžment kompanije stvaraju i dodatnu vrijednost ukupne ponude destinacije, a time privlače i nove segmente tržišta. Korist za kupce je u znanju destinacijske menadžment kompanije o lokalnim proizvodima, kvaliteti usluge i pouzdanosti. Potreba za uslugama destinacijske menadžment kompanije raste proporcionalno s geografskom udaljenosti destinacije, složenosti tražene usluge, zahtjevnosti krajnjeg korisnika usluge, specifičnosti teme uz koju je usluga vezana, rizicima i odgovornostima koji se pojavljuju u pružanju usluge, mogućim smetnjama ili zaprekama u korištenju usluge, jedinstvenosti i originalnosti usluge.

receptivna turistička agencija, destinacijska menadžment kompanija

nije evidentirano

engleski

Receptive Tourist Agency as Destination Management Company - DMC

nije evidentirano

receptive tourist agency, destination management company

nije evidentirano

Podaci o prilogu

49-60.

objavljeno

Podaci o knjizi

Destinacijske menadžment kompanije: razumijevanje poslovanja i uspješni marketing

Stanić, Maja

Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA)

2008.

978-953-9-94351-4

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti