Receptivna turistička agencija kao destinacijska menadžment kompanija (Destination management company) - DMC (CROSBI ID 62293)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Trezner, Željko
hrvatski
Receptivna turistička agencija kao destinacijska menadžment kompanija (Destination management company) - DMC
Destinacijska menadžment kompanija je poduzeće koje koristi svoje opsežno poznavanje lokalnih turističkih resursa, posjeduje stručno osoblje i ima dostupne druge potrebne resurse za osmišljavanje i realizaciju usluga vezanih uz putovanje, boravak i različite aktivnosti u turističkoj destinaciji. Kako nastupaju u svoje ime, destinacijske menadžment agencije samostalno ostvaruju širi opseg funkcija u destinaciji (tržištu ponude) i na tržištu potražnje. Objedinjavajući jednostavne turističke proizvode u one složene (izlet, paket aranžmane, događanja), destinacijske menadžment kompanije stvaraju i dodatnu vrijednost ukupne ponude destinacije, a time privlače i nove segmente tržišta. Korist za kupce je u znanju destinacijske menadžment kompanije o lokalnim proizvodima, kvaliteti usluge i pouzdanosti. Potreba za uslugama destinacijske menadžment kompanije raste proporcionalno s geografskom udaljenosti destinacije, složenosti tražene usluge, zahtjevnosti krajnjeg korisnika usluge, specifičnosti teme uz koju je usluga vezana, rizicima i odgovornostima koji se pojavljuju u pružanju usluge, mogućim smetnjama ili zaprekama u korištenju usluge, jedinstvenosti i originalnosti usluge.
receptivna turistička agencija, destinacijska menadžment kompanija
nije evidentirano
engleski
Receptive Tourist Agency as Destination Management Company - DMC
nije evidentirano
receptive tourist agency, destination management company
nije evidentirano
Podaci o prilogu
49-60.
objavljeno
Podaci o knjizi
Destinacijske menadžment kompanije: razumijevanje poslovanja i uspješni marketing
Stanić, Maja
Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA)
2008.
978-953-9-94351-4