Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 968409

Stav nastavnika prema korisnosti interneta za nastavni rad


Kuterovac Jagodić, Gordana; Huić, Aleksandra; Erceg, Inja
Stav nastavnika prema korisnosti interneta za nastavni rad // 26. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Sažetci priopćenja / Brajša-Žganec, A. ; Penezić, Z. ; Tadić Vujčić, M. (ur.).
Jastrebarsko: Naklada Slap, 2018. str. 194-194 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


Naslov
Stav nastavnika prema korisnosti interneta za nastavni rad
(Teachers' attitude toward internet use in classroom practice)

Autori
Kuterovac Jagodić, Gordana ; Huić, Aleksandra ; Erceg, Inja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
26. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Sažetci priopćenja / Brajša-Žganec, A. ; Penezić, Z. ; Tadić Vujčić, M. - Jastrebarsko : Naklada Slap, 2018, 194-194

ISBN
978-953-55079-7-0

Skup
26. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa

Mjesto i datum
Sv. Martin na Muri, Hrvatska, 7.-10.11.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Stav prema internetu ; nastavnička uvjerenja ; tehnologije u nastavi
(Attitude toward internet ; teachers' attitude ; modern technologies in classroom practice)

Sažetak
Suvremeni trendovi poučavanja sve više se okreću prema korištenju internetskih sadržaja kao podrške procesu učenja i poučavanja. Digitalne kompetencije među najvažnijim su generičkim vještinama 21. stoljeća, te se smatraju važnim dijelom pripreme učenika za stvarni život. Međutim, kvaliteta te pripremljenosti u najvećoj mjeri ovisi o pripremljenosti i stavovima samih nastavnika, te načinima njihovog korištenja tehnologija tijekom poučavanja. U literaturi posebnu pažnju dobiva nastavničko korištenje tzv. web 2.0 tehnologija koje omogućuju međusobnu interakciju korisnika i sučelja (npr. društvene mreže, YouTube i drugo). Cilj ovog istraživanja bio je ispitati u kojoj mjeri nastavnici koriste različite web 2.0 tehnologije u svojem radu s učenicima, te kakvi su njihovi stavovi prema korisnosti Interneta za nastavni rad. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 179nastavnica (58.2%) i nastavnika (41.8%) iz osnovnih (54, 7%) i srednjih (45.3%) škola. Ispitani su njihovi stavovi prema korisnosti Interneta za nastavni rad, koje aplikacije koriste u svojem nastavnom radu (bilo za poučavanje bilo za komunikaciju s učenicima), te su prikupljeni opći podaci o nastavnicima. Rezultati pokazuju kako je stav nastavnika prema korisnosti Interneta za nastavni rad umjereno pozitivan. Smatraju da korištenje Interneta olakšava samo poučavanje jer povećava interes kod učenika, te im pruža podršku u procesu učenja. Međutim, nisu sasvim sigurni u to odvraća li korištenje Interneta pažnju učenika na ne-nastavne sadržaje. Pozitivniji stav imaju nastavnici koji već koriste internetske aplikacije u nastavnom procesu, te koji više vremena dnevno provode na Internetu. U izlaganju su raspravljene praktične implikacije ovih nalaza za pružanje podrške nastavnicima u njihovom svakodnevnom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb