Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stav nastavnika prema korisnosti interneta za nastavni rad (CROSBI ID 669225)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Kuterovac Jagodić, Gordana ; Huić, Aleksandra ; Erceg, Inja Stav nastavnika prema korisnosti interneta za nastavni rad // 26. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Sažetci priopćenja / Brajša-Žganec, A. ; Penezić, Z. ; Tadić Vujčić, M. (ur.). Jasrebarsko: Naklada Slap, 2018. str. 194-194

Podaci o odgovornosti

Kuterovac Jagodić, Gordana ; Huić, Aleksandra ; Erceg, Inja

hrvatski

Stav nastavnika prema korisnosti interneta za nastavni rad

Suvremeni trendovi poučavanja sve više se okreću prema korištenju internetskih sadržaja kao podrške procesu učenja i poučavanja. Digitalne kompetencije među najvažnijim su generičkim vještinama 21. stoljeća, te se smatraju važnim dijelom pripreme učenika za stvarni život. Međutim, kvaliteta te pripremljenosti u najvećoj mjeri ovisi o pripremljenosti i stavovima samih nastavnika, te načinima njihovog korištenja tehnologija tijekom poučavanja. U literaturi posebnu pažnju dobiva nastavničko korištenje tzv. web 2.0 tehnologija koje omogućuju međusobnu interakciju korisnika i sučelja (npr. društvene mreže, YouTube i drugo). Cilj ovog istraživanja bio je ispitati u kojoj mjeri nastavnici koriste različite web 2.0 tehnologije u svojem radu s učenicima, te kakvi su njihovi stavovi prema korisnosti Interneta za nastavni rad. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 179nastavnica (58.2%) i nastavnika (41.8%) iz osnovnih (54, 7%) i srednjih (45.3%) škola. Ispitani su njihovi stavovi prema korisnosti Interneta za nastavni rad, koje aplikacije koriste u svojem nastavnom radu (bilo za poučavanje bilo za komunikaciju s učenicima), te su prikupljeni opći podaci o nastavnicima. Rezultati pokazuju kako je stav nastavnika prema korisnosti Interneta za nastavni rad umjereno pozitivan. Smatraju da korištenje Interneta olakšava samo poučavanje jer povećava interes kod učenika, te im pruža podršku u procesu učenja. Međutim, nisu sasvim sigurni u to odvraća li korištenje Interneta pažnju učenika na ne-nastavne sadržaje. Pozitivniji stav imaju nastavnici koji već koriste internetske aplikacije u nastavnom procesu, te koji više vremena dnevno provode na Internetu. U izlaganju su raspravljene praktične implikacije ovih nalaza za pružanje podrške nastavnicima u njihovom svakodnevnom radu.

stav prema internetu ; nastavnička uvjerenja ; tehnologije u nastavi

nije evidentirano

engleski

Teachers' attitude toward internet use in classroom practice

nije evidentirano

attitude toward internet ; teachers' attitude ; modern technologies in classroom practice

nije evidentirano

Podaci o prilogu

194-194.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

26. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Sažetci priopćenja

Brajša-Žganec, A. ; Penezić, Z. ; Tadić Vujčić, M.

Jasrebarsko: Naklada Slap

978-953-55079-7-0

Podaci o skupu

26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke

predavanje

07.11.2018-10.11.2018

Sveti Martin na Muri, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija