Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazbeni idiomski identiteti kao simboli kulturnih vrijednosti u nastavi glazbe (CROSBI ID 669222)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Gergorić, Anita ; Sučić, Goran Glazbeni idiomski identiteti kao simboli kulturnih vrijednosti u nastavi glazbe // Komunikacija i interakcija umjetnost i pedagogija / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.). Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 102-116

Podaci o odgovornosti

Gergorić, Anita ; Sučić, Goran

hrvatski

Glazbeni idiomski identiteti kao simboli kulturnih vrijednosti u nastavi glazbe

U prvome dijelu ovog rada, prikazana je bogata tradicijska kultura Istre i Primorja, povijesni aspekt i sl. U empirijskom dijelu rada bit će izneseni podatci temeljeni na analizi dostupne dokumentacije i dobivenih rezultata istraživanja provedenog s učenicima i učiteljima na području Istarske i Primorsko-goranske županije. Kada govorimo o glazbenoj tradiciji određenog područja, njenu povijest povezujemo s geografskim smještajem ali i osobinama ljudi koji ga nastanjuju. Približavanje tradicijske kulture učenicima putem nastave glazbe u osnovnim školama, ostvarivo je upoznajući ih s brojnim glazbenim izvorima proizašlih iz naroda različitih kulturnih krugova. Tako je uz jezik kroz povijest glazba imala vrlo sugestivnu ulogu u izražavanju kulture jednoga naroda te je taj izričaj svakako prisutan i u nastavi glazbene kulture u osnovnoj školi u kojoj učenici susreću istarske i druge glazbene fenomene kao značajnu sastavnicu hrvatske kulturne riznice. Za kvalitetan prikaz tradicijske glazbe u nastavi, učitelj kao moderator nastavnog procesa treba poticati razvijanje svijesti učenika prema upoznavanju i prihvaćanju različitosti. To zahtijeva i profesionalni razvoj učitelja u stjecanju interkulturalnih kompetencija u cilju razvijanja stavova učenika o razumijevanju vlastite kulture i drugih kultura.

Glazba, kultura, tradicija, nastava, kompetencije, učenici, učitelji

nije evidentirano

engleski

Musical idiom identities as symbols of cultural values ​​in music teaching

nije evidentirano

Music, culture, tradition, teaching, competences, students, teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

102-116.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Komunikacija i interakcija umjetnost i pedagogija

Radočaj-Jerković, Antoaneta

Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-03-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

nije evidentirano