Obrazovanje ravnatelja - procjene ravnatelja o optimalnom obrazovnom programu (CROSBI ID 256621)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rogić, Ana Marija
hrvatski
Obrazovanje ravnatelja - procjene ravnatelja o optimalnom obrazovnom programu
U suvremenim obrazovnim sustavima inicijalnom obrazovanju pripisuje se značaj polazišta za budući trajni profesionalni razvoj i cjelovit pristup učenju tijekom života. To je jedini način kako postići unapređenje odgojno-obrazovnog procesa s obzirom na konstantne i ubrzane društvene promjene. Temeljem toga rad predstavlja izvadak rezultata proizišlih iz projekta Ravnatelj: profesija i kvalifikacija, a ne funkcija. Prikazana kvalitativna analiza ima za cilj ispitati ravnateljske procjene o optimalnom obliku, trajanju i kontinuitetu obrazovnog programa. Za buduće ravnatelje on predstavlja početni korak ulaska u ravnateljsku profesiju, a postojećim ravnateljima pruža učinkovitu nadogradnju na već stečene kompetencije i iskustvo. U provedenom istraživanju ravnatelji odgovaraju na otvorena pitanja usmjerena na oblike obrazovanja i vremensku organizaciju obrazovnog programa. Dobiveni odgovori mogu predstavljati smjernice prilikom osmišljavanja istog te ukazuju na osviještenost i potrebu za profesionalizacijom ravnateljskog zanimanja.
institucionalno obrazovanje ravnatelja ; kvalitativna analiza ; sveučilišni program
nije evidentirano
engleski
Education of school principals – principals’ estimations of the optimal educational program
nije evidentirano
institutional education of principals, qualitative analysis, university program
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66 (2)
2017.
239-254
objavljeno
0037-654X
1848-0756