Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovanje ravnatelja - procjene ravnatelja o optimalnom obrazovnom programu (CROSBI ID 256621)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rogić, Ana Marija Obrazovanje ravnatelja - procjene ravnatelja o optimalnom obrazovnom programu // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 2; 239-254

Podaci o odgovornosti

Rogić, Ana Marija

hrvatski

Obrazovanje ravnatelja - procjene ravnatelja o optimalnom obrazovnom programu

U suvremenim obrazovnim sustavima inicijalnom obrazovanju pripisuje se značaj polazišta za budući trajni profesionalni razvoj i cjelovit pristup učenju tijekom života. To je jedini način kako postići unapređenje odgojno-obrazovnog procesa s obzirom na konstantne i ubrzane društvene promjene. Temeljem toga rad predstavlja izvadak rezultata proizišlih iz projekta Ravnatelj: profesija i kvalifikacija, a ne funkcija. Prikazana kvalitativna analiza ima za cilj ispitati ravnateljske procjene o optimalnom obliku, trajanju i kontinuitetu obrazovnog programa. Za buduće ravnatelje on predstavlja početni korak ulaska u ravnateljsku profesiju, a postojećim ravnateljima pruža učinkovitu nadogradnju na već stečene kompetencije i iskustvo. U provedenom istraživanju ravnatelji odgovaraju na otvorena pitanja usmjerena na oblike obrazovanja i vremensku organizaciju obrazovnog programa. Dobiveni odgovori mogu predstavljati smjernice prilikom osmišljavanja istog te ukazuju na osviještenost i potrebu za profesionalizacijom ravnateljskog zanimanja.

institucionalno obrazovanje ravnatelja ; kvalitativna analiza ; sveučilišni program

nije evidentirano

engleski

Education of school principals – principals’ estimations of the optimal educational program

nije evidentirano

institutional education of principals, qualitative analysis, university program

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66 (2)

2017.

239-254

objavljeno

0037-654X

1848-0756

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice