Kultura ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u funkciji razvoja identiteta djece (CROSBI ID 669200)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Nenadić-Bilan, Diana ; Palić, Bernarda
hrvatski
Kultura ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u funkciji razvoja identiteta djece
Razmatrajući rezultate brojnih istraživanja, u radu se polazi od potrebe za pripadanjem i formiranjem identiteta u djece. Obrazlaže se doprinos konteksta ustanove za rani i predškolski odgoj i obrazovanje u funkciji razvoja osobnog i zajedničkog identiteta djece. Kultura odgojno-obrazovne ustanove, kao sveukupnost mreža odnosa i načina življenja, predstavlja složen i multidimenzionalan fenomen koji čini okvir i potku svim procesima unutar ustanove, pa tako i procesima formiranja identiteta. Kultura ustanove pruža svojim pripadnicima modele identiteta, ponašanja i djelovanja. Kako su vrijednost pripadanja prepoznate u brojnim kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, u radu se obrazlažu specifičnosti nekih pedagoških koncepcija u funkciji razvoja identiteta djece.
potreba za pripadanjem, institucijski kontekst ; osobni i društveni identitet.
nije evidentirano
engleski
Culture of Early Childhood Institution in The Function of Developing Identity of Children
nije evidentirano
need to belong, institutional context, personal and social identity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
187-199.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju
Zrilić, Smiljana
Zadar: Sveučilište u Zadru
978-953-331-252-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096