Korištenje poleđine računa kao marketinški alat (CROSBI ID 669153)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ćutić, Darija ; Senci, Vida
hrvatski
Korištenje poleđine računa kao marketinški alat
U ovom radu biti će prikazano i analizirano korištenje pozadine računa kao marketinškog alata. Uvođenjem fiskalnih blagajni 2013. godine u Hrvatskoj, račun je postao obavezan i sveprisutan u kupoprodaji. Samim time je otvorena mogućnost korištenja računa u svrhu promocije usluga ili proizvoda te lakše, jeftinije i efikasnije komunikacije prema samim kupcima. Opisano je kako se inovativno i jednostavno može koristiti pozadina računa za prenošenja novosti i informacija kupcu putem akcija i popusta te drugih načina promoviranja proizvoda, usluge, brenda ili tvrtke. U praktičnom dijelu provedena je anketa vezana uz korištenje pozadine računa kao marketinškog alata te usporedba s konvencionalnim marketinškim alatima.
marketinški alati, račun, kupac, komunikacija prema kupcu, reklamna pozadina računa
nije evidentirano
engleski
Use of background of the bill as a marketing tool
nije evidentirano
marketing tools, receipts, customer, customer communication, advertising background bills
nije evidentirano
Podaci o prilogu
69-80.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 20. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
Miroslav, Mikota
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara
1848-6193
Podaci o skupu
20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
poster
07.09.2016-10.09.2016
Senj, Hrvatska