Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje poleđine računa kao marketinški alat (CROSBI ID 669153)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ćutić, Darija ; Senci, Vida Korištenje poleđine računa kao marketinški alat // Zbornik radova 20. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić / Miroslav, Mikota (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2016. str. 69-80

Podaci o odgovornosti

Ćutić, Darija ; Senci, Vida

hrvatski

Korištenje poleđine računa kao marketinški alat

U ovom radu biti će prikazano i analizirano korištenje pozadine računa kao marketinškog alata. Uvođenjem fiskalnih blagajni 2013. godine u Hrvatskoj, račun je postao obavezan i sveprisutan u kupoprodaji. Samim time je otvorena mogućnost korištenja računa u svrhu promocije usluga ili proizvoda te lakše, jeftinije i efikasnije komunikacije prema samim kupcima. Opisano je kako se inovativno i jednostavno može koristiti pozadina računa za prenošenja novosti i informacija kupcu putem akcija i popusta te drugih načina promoviranja proizvoda, usluge, brenda ili tvrtke. U praktičnom dijelu provedena je anketa vezana uz korištenje pozadine računa kao marketinškog alata te usporedba s konvencionalnim marketinškim alatima.

marketinški alati, račun, kupac, komunikacija prema kupcu, reklamna pozadina računa

nije evidentirano

engleski

Use of background of the bill as a marketing tool

nije evidentirano

marketing tools, receipts, customer, customer communication, advertising background bills

nije evidentirano

Podaci o prilogu

69-80.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 20. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

Miroslav, Mikota

Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara

1848-6193

Podaci o skupu

20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

poster

07.09.2016-10.09.2016

Senj, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti