Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 968028

Zavaravajuće oglašavanje


Zinaja, Alen
Zavaravajuće oglašavanje 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Zavaravajuće oglašavanje
(Misleading advertising)

Autori
Zinaja, Alen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
28.09.

Godina
2018

Stranica
30

Mentor
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Oglašavanje, zavaravajuće oglašavanje, udruge za zaštitu potrošača, Zakon o zaštiti potrošača, zaštita potrošača
(Advertising, misleading advertising, consumer associations, The Consumer Protection Act, consumer protection)

Sažetak
Oglašavanje je jedan od glavnih elemenata promocijskog miksa promoviranja proizvoda. Jedna je od primarnih djelatnosti trgovaca pri izbacivanju novog proizvoda na tržište. U ovom radu detaljnjije se pojašnjavaju pojmovi promocije, oglašavanja, zavaravajućeg oglašavanja i nepoštene poslovne prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka