Zavaravajuće oglašavanje (CROSBI ID 423871)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Zinaja, Alen
Vujičić, Maja
hrvatski
Zavaravajuće oglašavanje
Oglašavanje je jedan od glavnih elemenata promocijskog miksa promoviranja proizvoda. Jedna je od primarnih djelatnosti trgovaca pri izbacivanju novog proizvoda na tržište. U ovom radu detaljnjije se pojašnjavaju pojmovi promocije, oglašavanja, zavaravajućeg oglašavanja i nepoštene poslovne prakse.
oglašavanje, zavaravajuće oglašavanje, udruge za zaštitu potrošača, Zakon o zaštiti potrošača, zaštita potrošača
nije evidentirano
engleski
Misleading advertising
nije evidentirano
advertising, misleading advertising, consumer associations, The Consumer Protection Act, consumer protection
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
28.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka