Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Priručnik za korištenje Okvira za digitalnu kompetenciju korisnika u školi: učitelja/nastavnika i stručnih suradnika, ravnatelja i administrativnog osoblja (CROSBI ID 16891)

Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija

Žuvić, Marta ; Brečko, Barbara ; Krelja Kurelović, Elena ; Galošević, Draženka ; Pintarić, Neven Priručnik za korištenje Okvira za digitalnu kompetenciju korisnika u školi: učitelja/nastavnika i stručnih suradnika, ravnatelja i administrativnog osoblja. Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2016

Podaci o odgovornosti

Žuvić, Marta ; Brečko, Barbara ; Krelja Kurelović, Elena ; Galošević, Draženka ; Pintarić, Neven

hrvatski

Priručnik za korištenje Okvira za digitalnu kompetenciju korisnika u školi: učitelja/nastavnika i stručnih suradnika, ravnatelja i administrativnog osoblja

Primjena digitalnih tehnologija u odgojno- obrazovnim procesima i poslovnim procesima u školama dio je obrazovne politike Republike Hrvatske iskazane u Strategiji obrazovanja, znanosti i tehnologije. U dijelu CARNetovog projekta e-Škole razvijen dokument Okvir za digitalnu kompetenciju korisnika u školi: učitelja/nastavnika i stručnih suradnika, ravnatelja i administrativnih djelatnika kojim se predlaže standard za evaluaciju i samoevaluaciju digitalnih kompetencija zaposlenika u školi.Kako bi se Okvir pobliže objasnio i približio krajnjim korisnicima kao i svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava, razvijen je ovaj Priručnik za korištenje Okvira za digitalnu kompetenciju korisnika. u Priručniku se za svaku digitalnu kompetenciju opisuju konkretni primjeri praktične demonstracije znanja i vještina upotrebe digitalnih tehnologija u određenom kontekstu poslova korisničke skupine. U svakom se primjeru razrađuje digitalna kompetencija korisnika na tri razine složenosti, za svaku korisničku skupinu. Priručnik korisnicima približava i olakšava korištenje Okvira. Situacijski primjeri opisani u Priručniku mogu poslužiti za procjenu i samoprocjenu digitalnih kompetencija korisnika u školi.

digitalne kompetencije, informacijska pismenost, ICT u obrazovanju, digitalni obrazovni sadržaji

nije evidentirano

engleski

Handbook for Digital Competence Framework at School: Teachers and Associates, Principals and Administrative staff

nije evidentirano

digital competencies, information literacy, ICT in education, digital educational resources

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet

2016.

978-953-6802-38-8

129

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice