Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 967660

Priručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama


Velki, Tena; Romstein, Ksenija
Priručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama
Osijek: J. J. Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2018


Naslov
Priručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama
(Handbook for working with students with developmental disabilities in high schools)

Autori
Velki, Tena ; Romstein, Ksenija

Izdavač
J. J. Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education

Grad
Osijek

Godina
2018

Stranica
189

ISBN
978-953-6965-65-6

Ključne riječi
Priručnik, razvojne teškoće, srednjoškolci
(Handbook, developmental disabilities, high-school students)

Sažetak
U Priručniku za rad s djecom s teškoćama u razvoju u srednjim školama prvenstveno smo htjeli prikazati postojeće stanje na području Slavonije kada je riječ o inkluziji djece s teškoćama u razvoju u srednje škole, a za koje vjerujemo da se može u dobrom dijelu primijeniti i na ostatak Republike Hrvatske, a njegov najvažniji doprinos smatramo upravo u davanju smjernica stručnim suradnicima, nastavnicima kao i roditeljima u radu s učenicima s teškoćama u razvoju koji su uključeni u redovne srednje škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek