Pedagoške vrijednosti e-learning provjere znanja (CROSBI ID 668950)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo
Podaci o odgovornosti
Tomljanović, Jasminka ; Kaluža, Marin
hrvatski
Pedagoške vrijednosti e-learning provjere znanja
Klasična provjera znanja pokazala je do sada nekoliko bitnih nedostataka ; nedostaci takve provjere znanja manifestiraju se u nedovoljnoj objektivnosti, nezadovoljavanju različitih "tipova" ispitanika, utjecaju niza objektivnih čimbenika, neracionalnom iskorištenosti vremena obzirom na povećani broj ispitanika i niza drugih nedostataka. Postojeći tradicionalni koncepti provjere znanja više ne mogu zadovoljiti današnje potrebe obrazovanja te je nužno izvršiti određene promjene i inovirati ovaj, posebno složen dio obrazovnog procesa. Jedna od mogućnosti je primjena IT u provjeri znanja. Danas postoji čitav niz e-learning alata sa integriranim sustavima provjere znanja. Nemogućnost široke primjene takvih alata nije samo u njihovom relativno kratkom postojanju, nego i nezadovoljavanju osnovnih pedagoških koncepata evaluacije. Ovim radom će se pokazati moguće ideje usklađivanja postojećih pedagoški propisanih evaluacijskih aspekata sa postojećom ili novom IT tehnologijom.
online nastava ; ispitivanje ; ocjenjivanje ; pedagoški aspekti
nije evidentirano
engleski
Pedagogical values of the e-learning knowledge assessment
nije evidentirano
online lectures ; examination ; evaluation ; pedagogical aspects
nije evidentirano
Podaci o prilogu
217-222.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava CASE 18
1334-448X
Podaci o skupu
Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava CASE 18
predavanje
05.06.2006-07.06.2006
Opatija, Hrvatska