Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prepoznavanje emocija u djece s ugrađenom umjetnom pužnicom integrirane u redovne osnovne škole (CROSBI ID 423822)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ptičar, Lara Prepoznavanje emocija u djece s ugrađenom umjetnom pužnicom integrirane u redovne osnovne škole / Mildner, Vesna (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Ptičar, Lara

Mildner, Vesna

hrvatski

Prepoznavanje emocija u djece s ugrađenom umjetnom pužnicom integrirane u redovne osnovne škole

Za emocije sa sigurnošću možemo reći da su jedan od najvažnijih čimbenika koji utječu na cjelokupno funkcioniranje pojedinca te imaju vodeću ulogu u životu svake osobe. Kod osoba oštećena sluha može doći do poteškoća u prepoznavanju emocija što rezultira problemima u razvoju, komunikaciji, razumijevanju i izražavanju potreba. Ciljevi istraživanja su ispitati prepoznaju li djeca s umjetnom pužnicom koja su integrirana u redovnu osnovnu školu emocije jednako dobro kao i djeca urednog sluha, postoji li razlika u prepoznavanju emocija između djece koja koriste umjetnu pužnicu duže i one koja ju koriste kraće vrijeme i je li neke emocije lakše prepoznati od drugih. Dobiveni rezultati ukazuju na to da djeca urednog sluha bolje prepoznaju emocije u govoru od djece s umjetnom pužnicom također je dokazano da kombinacija rane rehabilitacije, rana ugradnja umjetne pužnice i duljina korištenja imaju pozitivan učinak na kvalitetu slušanja i prepoznavanja emocija u govoru kod osoba s umjetnom pužnicom. Osim toga, dokazano je da su neke emocije lakše prepoznate od drugih.

umjetna pužnica, prepoznavanje emocija, komunikacija, razumijevanje

nije evidentirano

engleski

Rcognition of emotions in childrenwith cochlear implants meanstreamed in elementary schools

nije evidentirano

cochlear impant, emotion recognition, emotional developement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

18.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija