Prepoznavanje emocija u djece s ugrađenom umjetnom pužnicom integrirane u redovne osnovne škole (CROSBI ID 423822)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ptičar, Lara
Mildner, Vesna
hrvatski
Prepoznavanje emocija u djece s ugrađenom umjetnom pužnicom integrirane u redovne osnovne škole
Za emocije sa sigurnošću možemo reći da su jedan od najvažnijih čimbenika koji utječu na cjelokupno funkcioniranje pojedinca te imaju vodeću ulogu u životu svake osobe. Kod osoba oštećena sluha može doći do poteškoća u prepoznavanju emocija što rezultira problemima u razvoju, komunikaciji, razumijevanju i izražavanju potreba. Ciljevi istraživanja su ispitati prepoznaju li djeca s umjetnom pužnicom koja su integrirana u redovnu osnovnu školu emocije jednako dobro kao i djeca urednog sluha, postoji li razlika u prepoznavanju emocija između djece koja koriste umjetnu pužnicu duže i one koja ju koriste kraće vrijeme i je li neke emocije lakše prepoznati od drugih. Dobiveni rezultati ukazuju na to da djeca urednog sluha bolje prepoznaju emocije u govoru od djece s umjetnom pužnicom također je dokazano da kombinacija rane rehabilitacije, rana ugradnja umjetne pužnice i duljina korištenja imaju pozitivan učinak na kvalitetu slušanja i prepoznavanja emocija u govoru kod osoba s umjetnom pužnicom. Osim toga, dokazano je da su neke emocije lakše prepoznate od drugih.
umjetna pužnica, prepoznavanje emocija, komunikacija, razumijevanje
nije evidentirano
engleski
Rcognition of emotions in childrenwith cochlear implants meanstreamed in elementary schools
nije evidentirano
cochlear impant, emotion recognition, emotional developement
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
18.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb