Jezična inkluzivnost hrvatske nacionalne obrazovne politike (CROSBI ID 62239)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Blažević Simić, Ana
hrvatski
Jezična inkluzivnost hrvatske nacionalne obrazovne politike
Implementacija i provedba inkluzivne obrazovne politike je za pedagogijski i društveni kontekst izrazito relevantna i aktualna, međutim u kontekstu hrvatske nacionalne obrazovne politike istovremeno primarno vezivana uz djecu s teškoćama u razvoju. Kategorija jezične dimenzije, odnosno jezične inkluzivnosti, u nas se tek odnedavno intenzivnije i neposrednije tematizira, stoga rad donosi analizu te prilično zanemarene, ali itekako aktualne i izazovne jezično raznolike situacije u hrvatskoj školskoj svakodnevici. Jezičnu inkluzivnost se potkrepljuje brojčanim podacima te potom nastoji skicirati mogućnost budućega razvoja konkretnijih smjernica za razvoj jezične inkluzivnosti na temelju započete reformsko- obrazovne politike i iz nje proizašlih dokumenata, zakona i pravilnika.
jezična inkluzivnost, obrazovna politika, pedagogijski i društveni kontekst
nije evidentirano
engleski
Language inclusiveness of Croatian national education policy
nije evidentirano
linguistic inclusiveness, policy, pedagogical and social context
nije evidentirano
Podaci o prilogu
123-129.
objavljeno
Podaci o knjizi
Interkulturalne kompetencije i europske vrijednosti
Hrvatić, Neven
Zagreb : Virovotica: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
2018.
978-953-8028-08-3